@de zwangere onder ons

hee dames

hoe gaat het met jullie en de beebs in de buik:)

hier gaat alles lekker 2weken terug een suiker test gedaan(wat een gore zooi dat suiker drankje zeg moest zowat kotsen) ben helemaal geen suiker mens en dan ineens krijg je een dikke suiker stoot hahahah
maar gelukkig was mn suiker prima alleen mn hb die ook gelijk na gekeken was was nog steeds erg laag 17maart was hij 6,2 en nu was hij 5.9 dus nog lager maarja staal tabletten zijn   geen optie (kan er niet tegen ivm mn darmen enzo)dus t moet vanzelf weer over gaan en veel groene groenten eten roosvicee drinken (lust ik niet haha) en stroop
heb ook nog eens een hele lage bloeddruk 90/70 (of andersom)
verder voel ik me eigenlijk prima de babykamer schiet al lekker op en geniet nu nog lekker van mn prinsesje

alleen nu een vraag hoe zit het met jullie kwa eten enzo??
ik heb tot zo,n 3weken terug altijd netjes gedaan en at heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel fruit savonds geen lekkere dingen of iets echt fruit en water (wat ik normaal noooooit lekker vind)maar nu de laatste weken heb ik overdag gewoon netjes de normale eetdingen maar savonds als ik thuis zit voor de tv wil ik ineens van alles eten ships fruit brood pff niet gezond hahah

tot nu toe ben ik maar 4kilo aangkomen maar dat hou ik nu zo niet vol denk ik hihi
wie heeft er tipss??

liefs mama van caithlyn 03.03.2008
en binnen 9weekjes mama van wondertje 2:)

Hoi,
Misschien kan het je helpen om één keer per dag Vit.C 1000 mg tablet te nemen na de maaltijd. Dit doe ik ook, en mijn Hb stijgt tijdens de zwangerschap. Volgens de verloskundige kan het daardoor komen. Vit. C bevordert namelijk de opname van ijzer uit je voeding.
En voorkom melkproducten bij je brood, maar dat zal je waarschijnlijk al wel weten.
Succes!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

Hoi Patricia,

Ik ben niet zwanger, maar las je berichtje. Ook ik had tijdens mijn zwangerschap van Myrthe erg last van te lage hb, maar kon ook niet tegen die pillen.
Mij werd Floradix aanbevolen. Een drankje te verkrijgen bij reform winkels. Dit hielp wel, misschien tip?

Succes nog met de laatste loodjes

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan