De zwangere vrouwen van OHRA..aarghh?!?!

A

Anoniem

Guest
Wie vind dit ook zo'n irritante reclame....of ben ik de enige die zich daar aan stoort? Al die zwangere vrouwen gezellig in het busje op weg naar de 'uitpufstand'!  Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun iedereen een zwangerschap/kindje. Maar als je al zo lang bezig bent om een kndje te krijgen, dan zit je niet echt te wachten op happy zwangere vrouwen. Ik zap dan ook altijd gelijk weg....dan nog liever de reclame van een wasmiddel . Als het aan de OHRA ligt, krijg je maar 3 IVF behandelingen vergoedt. Dus ze kunnen wel een mooie reclame hebben bedacht om te laten zien dat ze weten waar zwangere vrouwen behoefte aan hebben, aan de andere kant laten ze mensen die een kinderwens hebben na 3 pogingen in de kou staan!

Dit wilde ik even kwijt!

Wihihi, ik vind die reclame ook belachelijk! En die van dat wasmiddel idd en nou zag ik er vanavond ook nog eentje van "jazeker de Hypotheker".

Ik gun ook iedereen zo'n mooie buik hoor maar die reclames daar krijg ik echt een punthoofd van hahaha

lfs Pip

Haha jah, ik vind het ook echt een super irritante reclame!
Mijn vriend zapt altijd snel weg als 'ie op t.v. komt

Zowiezo wil ik even schelden op die 9 maanden beurs, omdat de planning echt belachelijk is. De eerste is in november en dan is vervolgens de 2e al begin februari! Dat slaat toch echt nergens op?? In november baal ik dat ik niet zwanger ben en er dus niet heen kan/wil, en dan troost ik me met de gedachte dat ik misschien de volgende wel kan, nou ja, niet dus, alsof ik dan binnen 3 maanden wel zwanger zou zijn!!
Het lijkt mij een stuk logischer als ze bijv, in november en juni ofzo zouden zijn... maar goed, wie ben ik..

Hihi, heerlijk zo, ff klagen..

Liefs, 10e

Hé Wannabe  a mom,

Pff, vreselijk hè ! Ik denk dat wij allen 'wannabe moms' van dit forum er een bloedhekel aan hebben.
Enige tijd geleden had Zwitserleven zo'n reclame over zorgen voor de oude dag met Chris Zegers.
Aan het eind van die reclame werd ook de indruk gewekt dat het 'nemen van kinderen, het liefst zoveel mogelijk' een goede 'oude dag' voorziening zou zijn
Ik heb een mail gestuurd dat de manier waarop deze reclame is gemaakt zeer pijnlijk is voor stellen waarbij het niet zomaar lukt en ook keurig een reactie teruggekregen.
Daarna heb ik die reclame niet meer zo vaak , zelfs bijna nooit meer, gezien maar of dat door mijn mailtje kwam.... ?
Het is zeker frustrerend om ook nog eens zo vaak in reclames te worden geconfronteerd met dikke buiken. Alsof we er op straat nog niet genoeg tegenkomen...
Inmiddels is mijn cryo-cyclus begonnen (vorige week woensdag) en mag ik vrijdag voor de eerste echo naar het ziekenhuis. Dan weet ik misschien al wanneer de cryo-tp zal zijn, spannend dus
Maar of ik een bezoek kan brengen aan de volgende 'uitpuf'stand... hangt af van het slagen van deze cryo-tp....

Sunshine Jo

Terug
Bovenaan