de zwangerschapskilo's

hoi,

misschien niet leuk, maar hoe ver zijn jullie met de zwangerschapskilo's?
ik ben bijna 3 weken geleden bevallen en moet nu nog 3 kilo kwijt.
dan ben ik weer op me oude gewicht.
was behoorlijk wat aangekomen (+ 15 kg)
baal nu alleen nog dat ik niet mag gaan sporten ivm bekkeninstabiliteit.

groetjes saskia

nou dat valt echt reuze mee, ik was 22 kilo aangekomen, en moet nu nog 10 eraf... dus ben ook al 12 kwijt, maar nu staat het een beetje stil. Ik wil graag weer gaan hardlopen, maar dat is nog wel een beetje te snel (ben 3 en halve week geleden bevallen). Ik ga zaterdag op vakantie, en ga daar gewoon beginnen met wandelen en lekker zwemmen, en als ik dan terug ben wil ik het hardlopen weer oppakken, ik hoop dat de kilo's dan ook snel gaan verdwijnen!
Groetjes, Yvette

Ik was maar 9 kilo aangekomen, maar de kilo's willen dan ook nog niet echt van harte er af. Ik moet er nog twee en nog vier als ik terug wil naar het gewicht van voor mijn eerste... Maar heb altijd begrepen niet te mogen lijnen met borstvoeding, dus daar verschuil ik me maar achter ;-)

hallo

ik ben 26-06 bevallen , en heb nu mijn gewone spijkerbroeken weer aan,
ik was ongeveer 10 kilo aangekomen en ben dat ook al kwijt,
alleen mijn trouwring past me nog niet, maar dat komt wel weer denk ik,

Gr Rebecca

Hoi, Ik ben 29-6 bevallen en was 8,5 kg aangekomen en ben na de bevalling 10 kg afgevallen. Ik ben dus minder zwaar dan toen ik zwanger werd. Nu nog zien die kilo's er af te houden. Ik denk dat het herstel van de keizersnede veel van me vraagt samen met de borstvoeding. Ik geniet maar dat het er zo makkelijk af gaat en ga proberen om het er af te houden.

groetjes Anja

ik ben inmiddels al 6 weken gelden evallen en ook al pas ik allang weer in mijn oude broeken moeten er nog steeds wel zo'n 5 kilo af voordat ik op mijn oude gewicht zit Maar nu ik van de bv af ben mag ik nu ook gaan lijnen he...dus mandag begin ik zei ze met volle overtuiging hahahaha

Terug
Bovenaan