DEAN HAD VANDAAG EEN VERVELEND ONDERZOEK IN HET ZIEKENHUIS.mama was in tranen

A

Anoniem

Guest
Zoals ik eerder al heb verteld heeft Deean problemen met het eten van vaste voeding.hij liep hier eerder voor bij de kinderarts in Heerlen maar omdat die ons niet serieus nam heb ik zijn behandeling overgegeven aan maastricht.Met de kinderarts uit maastricht was afgesproken dat de slikfotos van heerlen overnieuw moesten omdat ze slecht waren.Vanmorgen om 8.00 uur stond ik met Dean in maastricht op de afd radiologie.De laborante vroeg of de arts had uitgelegd wat er ging gebeuren ja een slikfoto dus.Nu was ik volledig in de veronderstelling dat dit het zelfde onderzoek was als in heerlen dat ging als volgt dean moest nuchter een beetje contrast vloeistof drinken en daarna werden de fotos gemaakt.Het liep anders ze gingen een sonde inbrengen naar zijn maagje die hij 2 keer eruittrok en daarna vulden ze drie grote spuiten met vloestof en vulden ze de maag en werden er fotos gemaakt Dean was volledig over zijn toeren.Dit alles duurde ongeveer 35 minuten.Toen werd zijn maag weer gevuld met water om te kijken of de maaginhoud terugvloeide en dit was inderdaag het geval zijn kringspier sluit niet goed.

och meissie toch, en arm kereltje!!!

kan me heel goed voorstellen dat je je kindje zoiets zo graag niet wil laten meemaken. "gelukkig" er is iets uitgekomen wat ze hopelijk makkelijk en goed kunnen verhelpen?

liefs Jenneke mv Ivar

Nou ik was blij dat het voorbij was.Aan zijn slokdarm zijn geen gelukkig geen vernauwingen gevonden.De reden van zijn braken kan zijn dat het maagzuur terug vloeit in de slokdarm en ontstekingen of irritaties veroorzaakt.Nou volgende week maandag weer terug bij de kinderarts en dan krijg ik meer te horen.Maar 1 ding weet deze maam wel je kunt beter zelf wat hebben dan je kindje.Ik heb hem vandaag lekker getroost en verwend en gelukkig ligt hij nu prins heerlijk te slapen.overigens niks dan lof voor de afdeling radiologie ze waren zo lief en begripvol voor Dean en hadden alle geduld.
groetjes Chantal

Jeetje mikkie zeg wat een gedoe hé.
Wel fijn dat er nu meer duidelijkheid is en je ermee verder kunt.
Heel veel sterkte met het mannetje en hem inderdaad maar lekker een beetje vertroetelen

Pauline

Jeetje wat heftig voor zo;n klein mannetje!
Hopelijk kunnen ze nu iets voor hem doen.

sterkte ermee en geef hem maar heel veel knuffels.

liefs pauline mv kasper

Jeetje wat heftig zeg, voor jullie allebei!!! Heel veel sterkte en gelukkig is vandaag weer voorbij en ligt je mannetje lekker te slapen. Neem jij ook even de tijd om het een plekje te geven?

Je doet het allemaal voor hem en hij wordt er beter van................ Maar zo af en toe zou je wel willen dat je het vóór hem kon doen.

Sterkte
Susan

Pfoe, wat heftig zeg. Gelukkig is het vandaag goed gegaan en hoef je niet nog een keer terug om het onderzoek opnieuw te doen! Nu nog hopen dat er makkelijk wat aan gedaan kan worden, zonder heftige ingrepen.

Groetjes,
mv Tijs

Tjeetje meid,wat een gebeurtenis en wat naar voor je kleine menneke.Ik hoop dat jullie je weer een beetje beter voelen.Wat is nu de volgende stap??
Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan