A
Anoniem
Guest
Zoals ik eerder al heb verteld heeft Deean problemen met het eten van vaste voeding.hij liep hier eerder voor bij de kinderarts in Heerlen maar omdat die ons niet serieus nam heb ik zijn behandeling overgegeven aan maastricht.Met de kinderarts uit maastricht was afgesproken dat de slikfotos van heerlen overnieuw moesten omdat ze slecht waren.Vanmorgen om 8.00 uur stond ik met Dean in maastricht op de afd radiologie.De laborante vroeg of de arts had uitgelegd wat er ging gebeuren ja een slikfoto dus.Nu was ik volledig in de veronderstelling dat dit het zelfde onderzoek was als in heerlen dat ging als volgt dean moest nuchter een beetje contrast vloeistof drinken en daarna werden de fotos gemaakt.Het liep anders ze gingen een sonde inbrengen naar zijn maagje die hij 2 keer eruittrok en daarna vulden ze drie grote spuiten met vloestof en vulden ze de maag en werden er fotos gemaakt Dean was volledig over zijn toeren.Dit alles duurde ongeveer 35 minuten.Toen werd zijn maag weer gevuld met water om te kijken of de maaginhoud terugvloeide en dit was inderdaag het geval zijn kringspier sluit niet goed.