Dean heeft ook waterpokken

A

Anoniem

Guest
M'n arme ventje heeft ook de waterpokken. Hij lijkt er zelf geen last van te hebben. Op z'n buik, nek/hals en rus zitten al aardig wat blaasjes. Het heerste op het kdv en nu heeft Dean het dus ook. Kan hij het straks nog een keer krijgen omdat hij jonger is dan een jaar? En welk kindje had pas ook waterpokken? Zie het zo snel even niet staan. Dean hoest er ook nog veel bij en is ook nog eens verkouden. Pff, zielig hoor.

Groetjes,
Nelly.

Zielig hoor. Als ze het goed krijgen (d.w.z) helemaal onder zitten is de kans erg klein dat ze het nog een keer krijgen. Als ze het maar een beetje hebbe (zoals Lukas had) dan krijgt hij het misschien wel nog een keer.

Sterkte hoor!

Ach arm ventje.
Het is wel zo als ze de waterpokken voor het eerste jaar krijgen, ze het later nog een keer kunnen krijgen.
Het hoeft niet, maar kan wel.

Hoop dat het snel over is

Pauline

Ach gossie,sneu hoor.Veel beterschap en ik hoop dat het snel weer over is.

Groetjes Kitty en Tess.

Dean z'n hele lijfje zit eronder. Op z'n romp en hoofd zitten de meeste. Volgens mij jeuken ze ook heel erg. Mijn man is even naar de apotheek om zalf voor de jeuk. Ze zeggen dat als je waterpokken krijgt tijdens het eerste levensjaar, dat je het dan nog een keer kunt krijgen, maar dat is niet waar. Hij heeft straks evenveel kans op waterpokken als ik. Dean heeft het flink te pakken. Gelukkig kan hij er nog niet aan krabben. Vindt het ontzettend zielig hoor.

Groetjes,
Nelly.

o, wat sneu zeg....
Dikke  voor je mannetje.
Marina, Yenna en Yari.

Terug
Bovenaan