A
Anoniem
Guest
Ben blij dat we thuis zijn Dean heeft vanaf gisteren rond 16.00 met armen en benen vastgebonden gelegen.Bij Dean op de kamer lag nog een baby van 4 maanden die vanmorgen aan een hazenlip geopereerd werd.Deze baby moest nuchter blijven en heeft dus flink gehuild gewoon van de honger zo zielig.Onze knul had het na een aantal uur opgegeven om tegen te stribbelen maar van slapen is niks gekomen toen die andere baby begon te huilen raakte hij in paniek en meer dan hem zoenen en een aai over zijn bol geven kon ik niet.Hij heeft tot vandaag 16.30 aan de ph meting gelegen en toen mocht dat rot ding eruit hij was even flink aan het huilen en toen we het ziekenhuis verlieten was hij nog wat pips en beduusd.Maar in de auto kwamen al snel de babbels los.Ik had me voorgenomen dat dean even heerlijk kon spelen bij thuiskomst maar helaas bij ons was de stroom uitgevallen voor bijna 1.5 uur . terwijl ik ons huis verlichte met kaarsen bleef er voor Dean niets anders op dan in de box te spelen.Ik heb hem met kaarslicht naar bed gebracht en hij is vast vertrokken.
Heerlijk zo een tevreden ventje !
Heerlijk zo een tevreden ventje !