Dean ligt al vanaf maandag in het ziekenhuis door uitdroging van het rota virus

Dean was al de hele vorige week niet zo lekker beetje hangerig en zeurderig todat hij vrijdag nacht begon te braken heel hevig alles wat je erin stopte kwam er volle kracht uit.Nou zaterdag morgen de huisartenpost gebeld en we konden langs komen hij kreeg zetpillen tegen het braken en om ervoor te zorgen dat voedsel snel de maag passeert.Van zat op zondag nacht kreeg hij naast het braken ook koorts en hevige diaree dus wij weer terugebeld hij moest weer gezien worden en ze keken hem na maar konden niets vinden dus weer naar huis!Dean heeft van zondag middag tot maandag ochtend geslapen aan 1 stuk door en toen ik hem uit zijn bedje wou pakken was hij helemaal slap reageerde niet draaide weg met zijn ogen dus kortom paniek in de tent.We hebben hem opgepakt zijn naar de dokter gereden die vlakbij woont en die schrok er zo van dat hij geen ambulance wilde bellen aangezien dit te lang zou duren.We zijn dus volle vaart naar het ziekenhuis gereden waar de kinderartsen al klaar stonden.Hij heeft 1 liter  ors gekregen door een maagsonde omdat hij uitgedroogd was.Dit kon je niet aan de nagels zien en ook niet aan de huidplooi.Maar als je hem op zijn hiel drukte bleef je 1 grote witte plek houden.Hij is 1300 gram afgevallen op 3 dagen en hij had al weinig reserve.Vandaag gaan ze starten met normale voeding en kijken hoe dat gaat want zijn darmen zijn van slag maar eigenlijk weigert hij gewoon bijna alles.Zo zien jullie maar dat een relatief onschuldig virus als het rota enstige gevolgen kan hebben!

Wat ontzettend heftig zeg!
Ik hoop voor jullie dat ze Dean snel weer op de been hebben.
Er lijkt me niets zo erg als je kind zo ziek te zien!
Sterkte voor de komende tijd.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Jeetje, wat zullen jullie geschrokken zijn! Dat gaat dan ineens wel heel hard de verkeerde kant op zeg, gelukkig hebben jullie goed gereageerd en gaat het nu weer de goede kant op! Van harte beterschap!!
Groetjes Laura mv Thom

O jeetje, wat een enorme schrik zeg!!!

Ik hoop dat hij snel weer beter is en jullie weer een beetje van de schrik bekomen zijn...
Heel veel beterschap hoor!!!

Groetjes happyM.

Jee wat zullen jullie geschrokken zijn....

Heel veel beterschap gewenst. Ik hoop dat hij snel weer wat opknapt en met Pasen weer lekker thuis is.
Sterkte ermee,

Liefs, Sascha.

Terug
Bovenaan