Hoi Kim,
Ik ben druk dus ik ben een paar dagen niet op het forum geweest. Misschien heb ik ook wel een beetje onbewust afstand gehouden van het forum, want ik ben donderdag gewoon weer ongi geworden. Balen...maar daar hoef ik jou niets over te vertellen.
Ik lees dat alle bloeduitslagen bij jou goed zijn en dat je het komende halve
jaar geduld moet hebben en de natuur z ´n gang moet laten gaan. En dan evt. kijkoperatie. Hoe vindt je dat? Het is vast erg dubbel. Enerzijds ben je blij dat alles `goed` is, maar anderzijds het lukt toch nog niet om zwanger te worden. Als ze iets `vinden` dan kan er veelal iets aan gedaan worden. Heb jij nou wel of niet een HSG gehad? Ik heb volgende week dinsdag (24 februari) een HSG. Ik zie er nu al wel een beetje tegenop. Gyn heeft al gezegd dat het maar even pijnlijk is als alles `goed` is, maar als er een verstopping is in een van mijn eileiders, dan kan het wat pijnlijker zijn. Het is voor een goed doel dus we laten het maar gebeuren. Wij hebben 10 maart afspraak om alle uitslagen te bespreken. En als alles goed is, zoals ook de verwachting is van de gyn, dan moeten we ook een half jaar afwachten.
Ik heb 12 maart mijn NOD. En jij?
liefs deb2009