deb hoe gaat het?

A

Anoniem

Guest
ben erg benieuwd want je zou gisteren je nod hebben. ik heb vanmiddag uislag van bloed gehad en ik heb blijkbaar gewoon een hele mooie ei sprong gehad. nu moeten we het tot okt aankijken en anders krijg ik een kijkoperatie om te zien of ik geen verstoppingen heb en dan behandelingen. ik ga het nu even met rust laten en niet meer uitrekenen wanneer ik een ei sprong heb enzo, gewoon kijken of de natuur alsnog z'n werk gaat doen.

liefs kim

Hoi Kim,

Ik ben druk dus ik ben een paar dagen niet op het forum geweest. Misschien heb ik ook wel een beetje  onbewust afstand gehouden van het forum, want ik ben donderdag gewoon weer ongi geworden.  Balen...maar daar hoef ik jou niets over te vertellen.

Ik lees dat alle bloeduitslagen bij jou goed zijn en dat je het komende halve
jaar  geduld moet hebben en de natuur z ´n gang moet laten gaan. En dan evt. kijkoperatie. Hoe vindt je dat? Het is vast erg dubbel. Enerzijds ben je blij dat alles `goed` is, maar anderzijds het lukt toch nog niet om zwanger te worden. Als ze iets `vinden` dan kan er veelal iets aan gedaan worden.  Heb jij nou wel of niet een HSG gehad? Ik heb  volgende week dinsdag (24 februari) een HSG. Ik zie er nu al wel een beetje tegenop. Gyn heeft  al gezegd dat  het maar even pijnlijk is als alles `goed` is, maar als  er een verstopping is in  een van mijn eileiders, dan kan het wat pijnlijker zijn.  Het is voor een goed doel dus we laten het maar gebeuren. Wij hebben 10 maart afspraak om alle uitslagen te bespreken. En als alles goed is, zoals ook de verwachting is van de gyn, dan  moeten we ook  een half jaar afwachten.
Ik heb 12 maart mijn NOD. En jij?

liefs deb2009

hoi deb

ik heb geen hsg onderzoek gehad en daar heeft de gyn niet ovrt grsproken. misschien doen ze dat niet bij ons in het ziekenhuis. ik moet 6 maanden wachten en als ik in okt nog niet zwanger ben dan krijg ik meteen een kijkoperatie. daar zie ik erg tegen op want ben nog nooit geopereerd ( narcose ) en dat vind ik super eng. weet ook niet of ik daar dan wel aan toe ben. wij zitten nu in ronde 13 en zijn bijna een jaar bezig omdat ik een kortere cyclus heb kan ik dus niet van 13 maanden spreken maar 9 maanden omdat ik 4 cyclussen heb in 3 maanden. ongeveer. maar ik dacht we zijn bij ronde 12 aangekomen en dat zou een jaar kunnen zijn dus ik heb me eigen gewoon laten onderzoeken. nu alles goed is ben ik nog geen streep verder want idd als er iets is dan kunnen ze iets doen en nu weten we eigenlijk nog niks. ben wel blij dat we allebei gewoon gezond zijn maar je snapt me wel.

liefs kim

Terug
Bovenaan