debbie 25

hoi debbie

ik las dat jullie ook zwanger zijn van jullie vierde kindje ik dat echt dat ik de enige was want de meestew die ik het vertel kijken me zo raar aan alof het iets wereldvreems is
hebben jullie ook altijd al een groot gezin gewenst wij wel waneer ben jij uitgerekend wij 12 juni
tot snel en succes met je zwangerschap

Hoi Angela,

Alleen mijn moeder weet dat ik zwanger ben. Zij is erg blij voor ons. Eerlijk gezegt zie ik er best tegen op om het tegen de rest te vertellen, bang voor hun reactie misschien. Het is toch van de zotte dat je jezelf moet verdedigen omdat wij een groot gezin willen. Maar goed wij zijn er erg blij mee en dat is het belangrijkste.

Ik ben trouwens 20 juni uitgerekend dus we lopen aardig gelijk.

Heel veel plezier met jullie zwangerschap en geniet ervan.

Debby

Hoi Dames

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Mijn schoonzusje en zwager hebben er ook 4 rondlopen nou het is er altijd een gezellige bende.
Andere mensen hebben altijd wel wat te zeggen,maar als het jullie wens is geniet er lekker van.
Ik wens jullie een fijne zwangerschap.

Groetjes Anita

ja dat is toch gezellig?!

Ik zou er ook wel een hoop willen, maar mijn man wilde er eerst maar 2.
Nu hebben we er twee en uiteindelijk zag hij een derde ook wel zitten.
Ben nu dus zwanger van de derde. Maar hij heeft echt heel stellig gezegd dat dit de laatste is die hij wil!

Daar zal ik me dus bij neer moeten leggen, ik hoop dus zo dat het een tweeling of een drieling is, haha!
Ben wel misselijk voor drie, dus wie weet!

Maar ik zie er ook al tegenop om het andere mensen te vertellen. We hebben nl al een jongen en een meisje en na de geboorte van de jongste reageerde iedereen echt van: zo, jullie zijn klaar!

Hoe reageerden mensen bij jullie met de derde???

Groetjes,

Terug
Bovenaan