Debbie, Jeannette2 en alle anderen

Hallo Meiden, nou mijn hoop is weer volledig verdwenen, vandaag ben ik op de 30 ste dag ongesteld geworden.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het al voelde aankomen, maar toch is het een teleurstelling.(stel ik me aan of hebben jullie dat ook). Mijn vriend was heel lief, hij was ook behoorlijk teleurgesteld, maar we zijn natuurlijk nog maar 1,5 maand bezig dus we mogen absoluut nog niet ongeduldig worden. Het is alleen nu we ervoor gekozen hebben om te proberen om zwanger te worden kan ik gewoon heel moeilijk het geduld op brengen.

Jeannette2, zit jij alweer in de klusdagen? Ik heb mijn nod zo rond 5 mei als ik uitga van een cyclus van 30 dagen.

Nou meiden ik hoop dat we het mail contact weer wat kunnen opschroeven.

Debbie, ik duim,duim, duim, duim, duim, duim, duim duim voor je!!!!!!!

Dikke kussen Kimmie

Hoi Kimmie,

Wat jammer dat je toch weer ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde dus maar. Je cyclus is nu wat korter als de vorige keer he?
Ik was natuurlijk ook nog niet zo lang bezig, maar elke keer dat je ongi wordt is een teleurstelling. Je hoopt er toch steeds op...
Wel leuk om te lezen dat jouw vriend er ook zo mee bezig is.

Ik was wel geschrokken hoor gister, maar zoals je hebt kunnen lezen ben ik wel een beetje bijgekomen en wat hoopvoller. Nu moet ik alleen nog wachten op de echo... Ik hou jullie op de hoogte!

He, Jeannette.
Jouw klusdagen zullen denk ik inderdaad wel weer ingaan? Veel plezier maar weer, zullen we maar zeggen. En wie weet....

Liefs Debbie

hoi kimmie ik ben net 3 maanden bezig en me cyclus is gewoon goed al vanaf het begin ik ben ook elke maand weer teleurgeseld dus je bent niet de enige hahahha gewoon demken volgende maand beter veel susces met oefenen gr manuela

Terug
Bovenaan