Debbie, Sas, Bianca, tine, Molly, Anita, Esther, tijger

Nog onwijs bedankt voor jullie steun in mijn "sprookje" verhaal!!!
Sorry dat ik zo laat reageer maar wij zijn net verhuisd en hebben nog geen computer thuis, dus doe ik dit op mijn werk, hihi..

Ik hoop echt dat het zo is!

Vannacht had ik zo'n trek in drop en mijn lieve aanstaande heeft het toen ook voor me gehaald bij een tankstation, ik ben zooo blij met mijn man!!!!
Hij hoopt het ook dat ik nu zwanger ben, de symptomen lijken er wel heel erg op (pijnlijke borsten, raar gevoel in onderbuik, misselijkheid de hele dag) maar ik probeer nuchter te blijven, maar zoals jullie dat zelf wel weten lukt dat niet echt, hahaha.

Hebben jullie gisteren ook naar "Bevallingsverhalen gekeken?"?
Ik moest zoooo huilen toen die ene man huilde omdat zijn vrouw onder het mes ging, ik leefde gewoon met hem mee!!

xxx
 
Een paar dropjes kan echt wel hoor! Je moet je er inderdaad niet lens in eten.
Ook ik volg alle bevallingsverhalen op tv. Kijk je ook naar de verloskundigenpraktijk?? Baal al als een stekker dat het er morgen niet op komt.(door voetbal)Maar ik moet echt alles op tv zien.Soms word ik niet goed van mezelf.
Maar oke morgen komt beschuit met muisjes er tenminste nog wel op.Ik zal voor je duimen dat het raak is!!!Laat het dan horen he??
Tot horens groetjes Anita
 
Ik weet ook dat te veel drop niet goed is, maar ik eet ook niet zoveel drop hoor, ik moet op mijn lijn letten anders pas ik strax niet meer in mijn trouwjurk over 2 mnd!!!

Ja ik volg allebei de programma's, heerlijk om ernaar te kijken.
Ik heb het met mijn aanstaande erover gehad om ook mee te doen, zeker omdat er weinig donkere mensen meedoen en ik zelf Surinaams ben (mijn man is blank). maar hij ziet het niet zo zitten dat alles gefilmd wordt. Ik heb hem al verteld dat je dat zelf kan bepalen, maar we beslissen pas echt als het zover is.

Beschuit met muisjes?? die ken ik niet! Op welke net komt die?

Ik laat het zeker horen of het raak is!

grt.
MoMO
 
Hier een berichtje terug. Ik hoop echt dat het zover is voor jullie. wij zijn nu de 6de week ingegaan.Heb al een beetje buikje (erg vroeg maar toch is het zo). Ben niet misselijk maar wel erg moe. Volg niet echt de programma's op tv maar misschien als we wat verder zijn veranderd dit wel. Nou, succes en laat weten als je wat meer weet.

Knuf Sas
 
Hoi momo,

Daar zijn we weer, beschuit met muisjes is er iedere woensdag op, op ned. 1 om 19.30 uur. Veel plezier en hoor nog wel wat je ervan vindt?!

Groetjes Anita





 
Terug
Bovenaan