@debby269

A

Anoniem

Guest
hoi
was benieuwd hoe het ging met het niet roken???hou je het vol??
gr petra

Hoi hoi,

nee, ik rook weer  Van het weekend is het misgegaan, de reden hou ik  hier liever buiten, oke, een goede reden is er nooit om te roken. Maar goed... ik beperk het wel tot max. 3.

Groetjes mij.

hiu
oh wat jammer!!volgende poging beter.kan   als exroker wel een beetje begrijpen hoor dat je naar een sigaret grijpt als er iets tegenzit.doe je nog een poging???
succes gr petra

Hoi,

ja wij gaan zeker nog een poging doen!!

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Balen dat het niet goed is gegaan met stoppen. Op naar de volgende poging! En toch goed dat je het wel binnen de perken houdt.

liefs Maris

Hey Maris,

ja, het is zeker balen!!  En voel(de) mezelf ook wel schuldig, zeker weten!! Maar had het vant weekend nooit moeten doen, maar das altijd achteraf...

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Ik ben zelf ook eerder gestopt (nu al 2 jaar niet meer en dat blijft wel zo) maar toen lukte het niet goed. Maar bij de 3de poging lukte het wel.
Het is zo moeilijk, maar probeer het gewoon volgende week nog een keer. En koop anders dat boek van Allen Carr, heeft mijn man geholpen met stoppen.

liefs Maris

He Debby

Wat jammerrrrrrrr, maar volgende poging lukt het je gewoon!!!!!!!!
Ik kan er gelukkig niet over meepraten, dat stoppen met roken, een hel is, maar mijn vriend heeft ook jaren gerookt en die is er ook van een op ander moment mee gestopt.
Dus jij kunt het ook meid!!!!!!

Zet hem op

X naomi X

Terug
Bovenaan