@Debby269

A

Anoniem

Guest
Hoi Debby,

Ik kan me nog herinneren dat jij een tijd geleden bezig was met stoppen met roken maar toen toch weer begonnen bent. Ik was even benieuwd hoe het nu gaat. Vooral omdat je weer zwanger bent. Is het je toch nog gelukt? Ik rookte ook toen ik zwanger was en ben gestopt toen ik 2 maanden zwanger was, ik vond het niet makkelijk maar wist dat ik het voor de kleine moest doen. Tot op de dag van vandaag heb ik niet meer gerookt maar ik heb het er nog steeds een paar keer per week moeilijk mee. Gewoon dat ik denk, oh ik heb zin in een sigaret. Maar Marissa en vooral het financiele gedeelte houdt me tegen. Maar ik vind roken gewoon echt super lekker, en dat helpt natuurlijk niet echt.
Nou ben dus erg benieuwd hoe het jou vergaat.

liefs

Linda

Hey Linda,

wat lief dat je naar mij vraagt!! Iedereen is hier zo begaan met elkaar, en dat vind ik echt super!! Vandaar dat ik hier ook regelmatig te vinden ben haha!
Nu ff je vraag: Nee, we zijn niet weer gestopt met roken... Helaas, wel houdt ik het nog steeds binnen de perken.
Binnen roken doen we zo en zo niet meer... Dat maakt het zeker minder aantrekkelijk om te gaan roken hoor!
Ik hoop niet dat je mij hier op aanvalt. en vind het echt knap van jou dat je regelmatig nog zin hebt in te roken, maar het gwn niet doet!!
Vind je het nog steeds lekker ruiken dan?? Want dan wordt het helemaal niet makkelijk gemaakt voor je heej?!

Nou meid, nogmaals bedankt voor je interesse!

Liefs Debby.

Hey Debby,

Ik veroordeel je niet hoor dat je nog rookt. Ik denk zelf wel dat je weet dat het zeker niet goed is voor de kleine maar het is ook niet makkelijk om te stoppen. Ik geloof niet dat je er iets aan hebt als ik ga zeggen hoe slecht het is. Wat ik wel erg vind is mensen met een kei zwangere buik die dan in het openbaar roken maar dat komt ook omdat ik het een stom gezicht vind. Het is zeker moeilijk. Ik heb toen van mijn man een armband gekregen met de letter f. De f was van Fluf, zo noemde we de baby toen. Zo had ik iets wat me er aan herinnerde waarom ik het deed. En inderdaad ik vind het nog steeds heerlijk. Hoewel ik wel merk dat ik het wel ruik als mensen roken en dit niet lekker vind ruiken. We waren laatst op een verjaardag met Marissa waar af en toe gerookt werd, toen we thuis kwamen vond ik wel echt dat  haar kleertjes  stonken. We hebben die toen snel in de was gedaan en haar in bad gestopt. Maar ik vind het op zich dus nog wel lekker en mis het vooral bijvoorbeeld na het eten of in het stadion. Tijdens een wedstrijd rookten we makkelijk een pakje. Maar uiteraard ben ik wel blij dat we gestopt zijn. Ik hoop voor jou dat als je het in de toekomst wilt het je ook lukt om te stoppen. Geniet nu maar van het leven in je buik. Voor je het weet is ook die kleine weer op de wereld.

liefs

Linda

Terug
Bovenaan