@debby269

A

Anoniem

Guest
Ik zag dat je zei dat je druk bent met een bruiloft voor volgende week. Is dit je eigen bruiloft? Was zo benieuwd.

liefs

Linda

Hoi Linda,

wat lief dat je naar me vraagt!!
Het gaat idd om onze eigen bruiloft. We trouwen as donderdag, 5juni. Nog maar 2 daagjes!!
De zenuwen beginnen echt te komen nu hoor, en mijn vriend zei het afgelopen vrijdag al, dat hij zenuwachtig begon te worden. Hoe lief!!
We zijn dus echt druk met vanalles (meer ik dan hij, want ik ben immers thuis). En met Dylano heb ik het ontzettend druk zeg. Ik heb bijna geen tijd meer voor te forummen, erg hé?!
Ik zit nu ff bij mijn ma... Ken ik een beetje relaxen zeg maar. We zijn dan toch met zn 2en om hem in de gaten te houden
Morgen slapen we met zijn 3tjes hiero. En Jazzy, onze woef gaat ook mee. Dan donderdagochtend trouwen, en vanuit daar gaan we weer hiernaartoe, want morgenavond komen ze hier een grote tent opzetten, die was eigenlijk voor vrijdag, want dan vieren we het echt, maar ach, alles staat hier toch al, dus das net zo makkelijk heej?!
Je/julie zijn weer op de hoogte!!

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Wat super gaaf dat jullie gaan trouwen. En wat heb je het stil gehouden. Lijkt me erg vermoeiend, de voorbereidingen, Dylano en dan ook nog zwanger. Ik hoop dat je een beetje hulp hebt gehad. En nu is het dan bijna zover. Wij zijn twee jaar geleden getrouwd en ik vond het geweldig. Geniet van deze ontzettend speciale dag en we zien de foto's uiteraard graag . Ik zal aan je denken meis!

liefs Linda

Hoi hoi,

haha, mss heb ik het een beetje stil gehouden, maar ik heb hier een tijdje terug een topic gestart dat hij me gevraagd had.
Het zou eerst begin sept. zijn, maar toen kwamen we erachter dat ik zwanger was, en hebben we toch maar vervroegd... Wouden allebei niet wachten, erg hé, haha!
Tuurlijk is wel zwaar met Dylano, maar de voorbereiding zijn ook leuk hoor!!

Liefs Debby.

De voorbereidingen zijn super leuk!! Wij hebben in 3 weken de hele bruiloft geregeld. Was echt super leuk. Hij heeft me tijdens het concert van Guus Meeuwis gevraagd en 3 weken later waren we dus getrouwd. En precies alles zoals wij het wilden. Ik hoop dat je een super dag hebt. Volgens mij zit het weer wel mee.

xx

Terug
Bovenaan