@Debby269

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve Debby,

Ik ben beneiuwd hoe het met jou gaat. Je hebt in ieder geval een goed echo gehad van je mannetje. Maar hoe voel je je zelf. Is het een beetje te doen voor je de combinatie zwangerschap en Dylano? Het lijkt mij allemaal wel erg pittig maar ik moet ook zeggen dat ik zo'n beetje 9 maanden geslapen heb tijdens mijn zwangerschap dus dat was nooit gelukt als ik er ook nog een kleintje bij gehad zou hebben. En is alles weer goed tussen jou en je vader na het vaderdag debacle? In ieder geval geniet van je zwangerschap en ik hoop dat alles goed gaat.

Liefs Linda

(p.s. was ook benieuwd hoe het met het roken gaat maar durf het bijna niet meer te vragen :)

Hoi Linda,

wat lief dat je ernaar vraagt!
Met de zwangerschap gaat alles prima, maar dat wist je idd al. Alleen tijdens het schoonmaken krijg ik toch wel last van mn onderrug. Met Dylano is het soms wel zwaar, maar ik geniet echt wel van hem hoor! Ik  vind het  ook wel fijn  als hij smiddags zn middagdutje gaat doen, en als hij savonds gaat slapen. Dan heb je echt de tijd voor jezelf.
Verder voel ik me de laatste dagen een emotioneel wrak, moet me soms echt inhouden om niet vol te schieten. Weet niet hoe het komt, zal wel door de hormonen komen

Liefs Debby.

Oohhh, en met mijn vader is het weer goed. Nou ja, goed. Het blijft er 1tje met gebruiksaanwijzing hoor!

Terug
Bovenaan