@Debby269

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve schat,

Ik heb het idee dat ik je al een paar dagen niet meer op het forum heb gezien klopt dat? Kan het me goed voorstellen hoor, het lijkt me heel zwaar zwanger en dan ook nog zo'n kleine man rond hebben lopen. Zolang hoef je toch niet meer? Ik hoop alleen dat alles wel goed met je gaat en wilde dus vooral weten of alles goed is en hoe je je voelt.

dikke kus

Linda

Hey Linda,

wat lief dat je aan me denkt!! Ik ben al idd een paar dagen niet op het forum geweest.
Ik vind het steeds zwaarder worden, en ben blij als ons Dylano op bedje ligt.
Gister is de VK weer geweest, omdat ik een heel erg pijnlijk gevoel had achter mn navel, en drang om naar de WC te gaan.
Gelukkig was het nix ernstigs. De kleine is in een korte tijd heel erg gezakt, drm heb ik nu die grote druk op mn navel staan, die zo'n pijn doet.
Daarbij komt dan tuurlijk ook nog kijken dat iedere x als ik Dylano op moet pakken (en dat zijn er nogal wat op een dag) mn buik onder grotere druk komt te staan.
Vandaag gaat het wel wat beter... Dylano is een stuk liever als gister, maar de dag is nog jong, dus laten we er het beste van hopen.

Zo meid... Nu ben je weer op de hoogte!

Ohja, ben vandaag 35wk zwanger, dus het komt wel erg dichtbij allemaal weer!
Zie als ik eerlijk moet zijn toch best wel op tegen de bevalling, maar zal wel goedkomen.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan