Bedankt voor de lieve en begrijpende reacties. Het is soms ook gewoon bijna niet meer vol te houden. Het vreet zoveel energie en nu moet ik deze week ook weer werken. Je wil zo graag dat je kindje lekker in zn vel zit en zich fijn voelt maar als je dan ziet dat hij dat niet is dan voel je je zo rot. Ik heb echt al tig dingen gedaan om het voor hem zo makkelijk mogelijk te maken. Ik heb dus inderdaad ook al geprobeerd om hem eerder in de slaapzak te leggen en dan in bed, ook de kruik heb ik geprobeerd, inbakeren, puckababy, wakker in bed, slapend in bed, bij ons in bed tot hij echt vast sliep, laten huilen, rondlopen,wiegen,schommelen, in de wandelwagen, in de draagzak, andere voeding, cinababy, later inflacol, alleen boven blijven zonder extra prikkels, in de box zonder al te veel dingen, in de wipstoel, nu naar de osteopaat en de babymassage. Ik heb vandaag gewoon serieus edelstenen besteld die voor rust zouden moeten zorgen en stress wegnemen. En het ergst is dat ik er eigelijk helemaal niet in geloof maar op het moment alles probeer. Hij merkt er toch niks van of die stenen op zn kamer liggen. tenminste niet in zn ritme of routine. Een vriendin gelooft in de werking dus ach..waarom ook niet
We hebben steeds vaste rituelen, wakker worden, verschonen, voeden, ff spelen en bij vermoeidheid weer naar bed.
Vandaag weer het bureau gebeld en het enige wat ik hoor is...het zullen zijn darmen wel zijn, wacht deze maand nog maar af want na de 3e tot 4e maand gaat het vaak makkelijker want dan zijn de darmen redelijk goed ontwikkeld. Kortom weer een antwoord waar ik niks aan heb.
Ik bekijk het nu gewoon van dag tot dag, soms leg ik hem makkelijk in bed, de andere keer loop ik er maar mee rond tot hij door het gewiebel in slaap valt.
Vandaag ook voor het eerst gaan werken en wat denk je...hij eet nauwelijks. Terwijl hij mijn moeder die oppast elke dag bijna gezien heeft sinds zn geboorte. Vanmorgen met 70 ml op, rond 8.45, toen rond 11 uur pas in slaap met nog een klein beetje eten (70 ml), pas vanmiddag had hij 1 fles op van 200 ml, en voordat ik terug kwam had meneer nog maar een beetje op van 80 ml. Hij ligt nu lekker te slapen dus we kijken wel weer wat hij vanavond eet. Hij heeft ongetwijfeld in de gaten dat ik hem niet graag alleen laat nu het weer ff slechter gaat, maarjah misschien pakt het goed uit en slaapt hij bij de oppas oma's wel goed. We zien wel.
Makkelijk is anders en die roze wolk had ik me ook wel even anders voorgesteld, maargoed hij is verder gezond en het zal ook allemaal wel makkelijker worden. Dus we maken er maar het beste van.