dec moed gea

hoi gea,ben bezig vanaf november heb in oktober mijn sterilicatie ongedaan laten maken was goed gelukt,hcg gehad,ben dus alweer even bezig,valt soms wel tegen,heb al 3 kindtjes was meteen raak,maar was wel jonger 20,nu alweer 39,weet als je ouder bent dat het niet meteen wil lukken,maar weet dat het kan nu nieuwe relatie dan begin je weer opnieuw,heb op 4 juni 2 dagen druppels bloed verloren als je dat niet meerekend zou ik moeten rekenen vanaf 9 mei zou nu dan in de zevende week zitten,heb de test gedaan in de 5e week , het zou dus kunnen aan me buik te zien en me borsten,hi hi heb nog nooit zulke borsten gehad,of ik word gewoon dik,ben nooit dik wat ik ook eet,vindt het wel eng om te doen maar ga morgen weer testen,whaaaaa,hoop zo dat ie nu uitslaat,anders maar weer vol goede moed door kan ook zijn dat mijn buik zo opgezet is omdat mijn ontlasting zo slecht gaat erg hard,maar ja waar haal ik die boezem dan vandaan,weet het niet meer nou groetjes als ik zwanger ben hoor je het van me anders spreek ik je volgende week weer ben een paar dagen vrij en moet dinsdag met mannentje zaad weg brengen in ziekenhuis als het niet is gelukt,hoop van wel word er soms zo depri van maar ja doorzetten,erzijn er meer als mij,allemaal fijn weekend en jij ook dat iedereen maar snel zwanger mag worden.

hoi brigit,laat ik je dan een beetje hoop geven.ik ben dus ook opnieuw getrouwd.had al twee kids via kid met mijn ex.maar ik heb nou in jan mijn spiraal laten verwijderen en was in april zwanger althans toen was test pos.mijn leeftijd is 37 dus dat je niet zo gauw zwanger word als je wat ouder bent klopt niet.als ik jou verhaal lees verwacht ik eigelijk dat je een pos test hebt maar ja je lichaam kan af en toe raar in elkaar zitten.blijf voor je duimen hoor .ook een prettig weekend en succes dinsdag.groetjes gea.

Terug
Bovenaan