dec moed gea

hoi gea dank je voor je reactie ben vandaag ongi geworden dus het zat er niet in dat het wat zou worden,maar ja na die uitslag had ik ook niet anders verwacht,je hebt gelijk dat ik zo dacht van het kan beter aan mij liggen al moet ik zeggen dat ik dat ook moeilijk vond,was altijd super vruchtbaar met mijn andere kindertjes vond het dus wel raar dat het niet lukte hij krijugt nu een uitgebreider onderzoek ben dus heel benieuwt hoop dat dit beter gaat,vindt het alleen rot dat ik 2 dagen voordat ik op vakantie ga de uitslag krijg als het dan weer niet goed is dan baal ik weer,maar zie het wel ben nog wel een beetje depri ervan maar mijn man ziet alles positief te positief denk ik.maar kan het ook mis hebben, ben nu alvast weer normaal ongi zal dus wel vorige maand geen eisprong hebben gehad wel een bedoening allemaal hoor,maar moet erwat voor over hebben denk wel eens waar ben ik aan begonnen al die moeite zometeen voor niks,dat hoop ik toch niet en dan denk ik ook nog waarom zijn ex wel en ik niet dat geeft wel een rotgevoel,word daar ook heel verdrietig om,hoop dus dat het een moment opname was en dat het dinsdag beter gaat alvast fijn weekend en tot horens

hoi lieve brigit,het valt zeker niet mee hoor zo,n uitslag.als ik jou was zou ik zeker met mijn man gaan praten over zijn alcohol gebruik.hij weet toch ook dat jullie graag een kleintje willen dan moet hij er zeker ook wat voor doen.ik heb het ook met mijn man over jou verhaal gehad en hij atwoorde dat hij geen druppel meer zou drinken als hij daardoor mijn wens in vervulling zou kunnen laten gaan.maar ja niet iedere man is gelijk.ik hoop voor je dat je man zoveel respect voor jou heeft dat hij er rekening mee houd .veel met elkaar praten helpt ook natuurlijk.ik wil jou man heus niet aanvallen maar geef wel mijn eerlijke mening.groetjes en tot horens gea.

Terug
Bovenaan