dec moed gea

hoi gea vindt dat je helemaal gelijk hebt,heb het er ook met hem over gehad maar iedere keer is er wel wat,we hebben best veel moeten verwerken het afgelopen 2 jaar,vindt dan dat we elkaar moeten steunen,hadden daar soms wel moeite mee,ook veel gezeik om zijn ex ze belde iedere dag werd daar een beetje gek van zei dan tegen hem dat hij daar wat van moest zeggen,dat deed ie niet omdat de zaken rond zijn kind nog niet geregeld zijn,heb dat dus op een gegeven moment zelf gedaan,dat soort dingen dus,dat gaf hem weer reden om te drinken,maar hij heeft nu gezegt dat hij minder zal drinken dat lukt tot nu toe aardig,laten we dus hopen dat zijn zaad nu beter is,vind dat we er samen wat aan moeten doen daar heeft je man en jij gelijk in,maar hij zegt jij rookt ook nog,zei toen zogauw ik zwanger ben stop ik met roken. groetjes brigit tot horens

hoi brigit,ik vind het goed dat je vriend het in ieder geval probeert.een teken dat hij wel veel van je houd.het is toch gek dat exen zoveel invloed op je nieuwe relatie kunnen hebben.mijn man is voor mij twee keer getrouwd geweest.nu kwamen wij afgelopen zaterdag zijn tweede ex tegen.die heeft hem toendertijd van zijn geld afgeholpen en na vier maanden huwelijk op een rare manier aan de kant gezet.maar hij had haat nog nooit weergezien en afgelopen zaterdag was ze dus in dezelfde winkel als wij.het eerste wat hij deed was mij voorstellen en daarbij haar gelijk duidelijk gewezen op mijn groeiend buikje.maar daarna leek het net alsof hij aan de grond genageld was.ik heb hem daar s,avonds op aangesproken op een manier die natuurlijk erg overdreven was .hij had gewoon gehoopt haar nooit weer te zien vanwege de slechte herrinderingen aan haar.hij maakte mij heel duidelijk dat er voor hem maar 1 vrouw bestaat.ach zo zie je maar weer af en toe zijn mannen rare wezens maar dat zullen zij van ons ook vinden.hoop dar morgen goed voor jullie verloopt ik zal voor je duimen.groetjes gea.

Terug
Bovenaan