dec moed gea

hoi gea snap precies wat je voelde zo voel ik me nu ook constant,iedere keer is er wel weer wat ivm ex word daar een beetje gek van,aanstelster,hij zegt dat het em niet intereseert en er daarom niks van zegt,maar wij hebben de kleine 4 a 5 dagen in de week dus ik vindt dat die andere 2 a 3 dagen ze ons met rust moet laten,toch niet normaal dat je een kind van 2 zoveel dagen dumt,zou ik nooit doen,we hadden vanmiddag weer discussie over zijn drink gedrag zei dat ie niet moest drinken ivm morgen hij wou fles bacardi halen,zei dat ik em een egoist vond,weet wel niet zeker of drinken er mee te maken kan hebben maar het kan wel,hi hi hij was beledigd maar bleef er wel vanaf,goed zo.dan hoef ik nu teminste niet te denken dat het bijvoorbaat fout zit,nu dus maar het beste hopen,baal er toch zo van dat het maar niet wil lukken,heb em al 4 dagen geheel onthouding gegeven(sex)hi hi ivm morgen,nou als het nu niet goed is,ha ha hij kan me wel schieten.nou duim maar voor me voor morgen en pfffff zal blij zijn als ik de uitslag weet,wie weet is zijn zaad iedere keer als ik eisprong hebt wel niet goed,maar ja het goede maar hopen en we gaan er weer tegen aan deze maand.groetjes

hoi brigit,ik voel me alweer een stuk beter dan zaterdag en we zullen verder ook geen last meer van haar hebben.je hebt gelijk dat je je man hebt tegen gehouden .maar heeft hij elke dag dan alcohol nodig?want als dat zo is is hij verder heen dan dat ik dacht.het moet hem niet eens een ruzie waard zijn om aan jou wensen te voldoen.blijf op hem in praten en als dat niet meer helpt zou ik mijn partner adviseren om hulp te gaan zoeken.mijn man heeft ook een heel verleden maar dat kan ik ook niet veranderen .ik heb zelf met mijn ex ook het nodige meegemaakt zoals verkrachting binnen het huwelijk maar daarom zet ik het ook niet op een drinken .wat wij in het begin van onze relatie hebben gedaan was veel praten en dat doen we nog steeds.hoop dat je er uit komt met je vriend en zal zeker voor je blijven duimen.tot horens gea.

Terug
Bovenaan