dec moed gea

hoi gea,ik ben een beetje vroeg maar kon niet meer slapen,moet dus me ei even kwijt,we hebben gister zijn zaad niet ingeleverd,hij was zo shagerijnig smorgens kon met die kop hem niet helpen zijn zaad in een potje krijgen,kreeg er gewoon de slappe lach van,hij dus ook niet,hij heeft zelf andere afspraak gemaakt moeten nu dus 21 juli,heb trouwens net als jou een hele rot relatie achter de rug(mijn ex was alcoholist)erg vervelend reageer daarom soms vrij heftig op drank als mijn vriend drinkt,heb daarom ook soms mijn twijfels met hem,hou heel veel van em en hij is heel lief maar soms wel egoistisch,wil dolgraag een kindje maar denk soms wel eens kan beter even wachten,helaas kan eigenlijk ivm mijn leeftijd niet wachten,al ziet de gynacoloog het niet zo somber in,ik soms wel denk dat als hij ivm zijn drankgebruik niet veranderd het nooit lukt,word daar heel verdrietig om.weet gewoon niet meer wat ik moet doen,word ook een beetje gek van die discussies over zijn drinkgedrag,heb daar ook eigenlijk geen zin in,heb dat al een keertje meegemaakt,hij drinkt wel minder maar toch.weet het gewoon niet meeeeer.Zal het ooit wel lukken of ken ik er beter vanaf zien.voel me zo rooooooooot.sorry hoor meiden moest even mijn ei kwijt.voel me heel depri weet het gewoon niet meer.moet ik doorgaan of stoppen.wil eigenlijk zoooo graag nog een kindje,heb ik dan alles voor niets ondergaan,de operatie en de hele shitzooi,voel me zo rot kan er gewoon niet van slapen.denk dat ik gewoon maar eens goed moet nadenken en een goed gesprek met mijn man moet ondergaan,vind dat hij er ook eens de moeite voor moet nemen en niet alleen ik,zie dan wel verder.groetjes

Jeetje, meid dat is toch ook wat!! Wat ontzettend rot voor je dat je in deze situatie zit! Ik kan mij voorstellen dat je eerst wilt dat je relatie stabiel is en daarna een kindje, want dat is toch wel heel belangrijk! Ik zou eens goed met hem gaan praten of hij het wel net zo graag wilt als jij en of hij er ook dingen voor wilt laten en doen! Of hij wel beseft wat een kindje inhoudt!! Waarschijnlijk heb jij deze gesprekken al vaker met hem gevoerd, maar het lijkt mij niet verstandig hoe moeilijk het ook is...om een kindje te krijgen als jullie relatie niet goed zit en je man of vriend niet wil veranderen i.v.m met zijn alcoholgebruik! Jeetje, meid wat vervelend en naar!! Ik weet ook niet welke raad ik je kan geven. Luister goed naar je eigen gevoel. En schrijf het maar lekker van je af dat lucht op!!

Heel veel sterkte, liefs moi xxxx

hoi lieve brigit,gut meid ik val even stil hoor als ik jou verhaal les wil ik je het liefst een dikke knuffel geven.maar ja dat kan nou eenmaal niet.kijk mijn man drinkt s,avonds ook wel twee cola viex maar dan houd het op.en wat ik met mijn ex heb meegemaakt zal hij me nooit aandoen .nee is voor hem nee gelukkig maar.ik zou me ook geen raad weten als ik twee keer in dezelfde situatie zou komen te zitten.zou het niet aankunnen eerlijk gezegd.drinkt hij al zolang jij bij hem bent?als ik jou was zou ik er zekewr goed over na denken want je hebt nog twee kinderen die je ook nodig hebben en als hij zo met jou om blijft gaan zien je kinderen dat ook.lijkt me geen gezonde situatie.ook zij hebben het al een keertje meegemaakt met je ex man.dus nog een keer lijkt me voor hun ook geen pretje.ik kan je eigelijk alleen verder maar schrijven denk goed na want dit heb je niet verdient je komt bij mij over als een harstikke leuke meid .maar een beetje te zacht van karakter.knoop een goed gesprek met je man aan hij weet ook wat jou verleden is als hij net zoveel van jou hou houd als jij van hem doet hij er wat aan. zoniet dan is hij jou zeker niet waard.sorry voor mijn harde woorden maar denk er wel zo over.groetjes en sterkte gea.hoop gauw van je te horen.

hoi brigit,

we hebben nog niet eerder met elkaar "gesproken" maar ik schrik van je verhaal, en heb de behoefte je ff een hart onder de riem te steken!

je verhaal klinkt niet zo super positief, maar ik kan me voorstellen dat als je in een mega dip zit je alles zwart wit ziet, en dat als je het nu terug leest het misschien niet helemaal zo zwart is als dat je nu schetst?
maar wat ik nu lees is een op het moment ongelukkige vrouw die niet weet of ze een kindje "wil nemen" met de man bij wie ze nu is.
sorry dat ik dit ga zeggen, maar als je daar al over na moet denken moet je het al niet doen!!
je moet er heel zeker van zijn!! dit is een verbintenis voor het leven, samen een kindje nemen. je moet dit niet doen in de hoop dat hij daardoor gaat veranderen!
heel goed plan om eens een x met hem te gaan praten en al frustraties er uit te gooien lijkt me dan een goed plan!

lieve meid, laat hem weten wat je voelt en wat je angsten zijn!
word ie boos: jammer dan, zijn probleem! als ie van je houdt, en samen met jou (en je kinderen) aan een toekomst wil werken draait ie wel bij. zo niet dan moet je daar je conclusies uit trekken!
en als ik zo vrij mag zijn om te vragen: ben je al een bepaalde leeftijd gepaseerd, dat je ivm je leeftijd niet meer kan wachten met kinderen?

heel veel sterkte met dit alles! laat je nog wat van je horen!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan