hoi gea,ik ben een beetje vroeg maar kon niet meer slapen,moet dus me ei even kwijt,we hebben gister zijn zaad niet ingeleverd,hij was zo shagerijnig smorgens kon met die kop hem niet helpen zijn zaad in een potje krijgen,kreeg er gewoon de slappe lach van,hij dus ook niet,hij heeft zelf andere afspraak gemaakt moeten nu dus 21 juli,heb trouwens net als jou een hele rot relatie achter de rug(mijn ex was alcoholist)erg vervelend reageer daarom soms vrij heftig op drank als mijn vriend drinkt,heb daarom ook soms mijn twijfels met hem,hou heel veel van em en hij is heel lief maar soms wel egoistisch,wil dolgraag een kindje maar denk soms wel eens kan beter even wachten,helaas kan eigenlijk ivm mijn leeftijd niet wachten,al ziet de gynacoloog het niet zo somber in,ik soms wel denk dat als hij ivm zijn drankgebruik niet veranderd het nooit lukt,word daar heel verdrietig om.weet gewoon niet meer wat ik moet doen,word ook een beetje gek van die discussies over zijn drinkgedrag,heb daar ook eigenlijk geen zin in,heb dat al een keertje meegemaakt,hij drinkt wel minder maar toch.weet het gewoon niet meeeeer.Zal het ooit wel lukken of ken ik er beter vanaf zien.voel me zo rooooooooot.sorry hoor meiden moest even mijn ei kwijt.voel me heel depri weet het gewoon niet meer.moet ik doorgaan of stoppen.wil eigenlijk zoooo graag nog een kindje,heb ik dan alles voor niets ondergaan,de operatie en de hele shitzooi,voel me zo rot kan er gewoon niet van slapen.denk dat ik gewoon maar eens goed moet nadenken en een goed gesprek met mijn man moet ondergaan,vind dat hij er ook eens de moeite voor moet nemen en niet alleen ik,zie dan wel verder.groetjes