dec moed gea

hoi gea,schrijf zo laat want voel me zo down iedere keer als we naar het ziekenhuis moeten krijgen we woorden,nu gaat het weer om zijn ex,hij heeft zomaar een oude computer aan der gegeven,belachelijk toch moet wel nagekeken worden maar dat doe je toch in overleg,ben gewoon helemaal over mijn toeren,dit ligt zo gevoelig,ze hoeft maar te piepen en ze heeft der zin vind dat hij dat eerst met mij moet bepraten,hij zegt als ze eerst een computer moet kopen is dat te nadelen van mijn zoon,gelul computers zijn luxe,zo is er iedere keer wat word er doodziek van.nu geeft ie mijn zoon de schuld omdat die het zei door de telefoon,net of het anders is als hij mij het zelf zou vertellen thuis had hetzelfde gereageerd.word er zo moe van die strijd iedere keer maar weer.terugkeerend fenomeen.lijkt wel of het iedere keer zo gaat als we naar het ziekenhuis moeten.hij is pas om half 9 thuis en we moeten tussen 8 en 9 in ziekenhuis zijn,is toch geen doen krijg er trouwens de slappe lach van iedere keer werkt gewoon niet vind het zo stom,terwijl het heel gewoon is,maar wij maken iedere keer eerst ruzie en dan moet het.nou ja zie het morgen wel groetjes iedereen,moest even me ei kwijt voel me zo rot

hoi lieve brigit,je hebt gelijk als je zegt dat hij zoiets moet overleggen.doen wij ook .nou moet ik wel zeggen dat wij bijna geen contact met zijn ex hebben.maar mijn man doet alles in overleg en ik ook.kijk iedereen is uit zijn doen als je naar het ziekenhuis moet maar je kunt elkaar beter steunen in plaats van ruzie maken. anders hou je het niet vol hoor.probeer rustig hem uit te leggen hoe jij je voelt en dat je graag zou willen dat hij meer met jou overlegt en zeker niet jou zoon de schuld geven.want dat gaat veel te ver.praten is de beste remedie.blijft hij nou trouwens wel van de drank af?of zoekt hij ruzie met jou om een exscuus te zoeken om een borrel te pakken?ik hoop dat jullie er samen uit komen want de situatie bij jullie klinkt niet echt gezond op deze manier.groetjes gea en sterkte

Terug
Bovenaan