hoi gea,kan je geen ongelijk geven vindt dat op het moment ook,ja hij drinkt nog wel maar nu met mate,zijn dus vanmorgen niet naar het ziekenhuis geweest,hij was te laat thuis half 9 werd natuurlijk te laat afgelost,zal ook niet meezitten.helaas hebben wij wel veel te maken met zijn ex word af en toe tureluurs van haar gebel om iedere drol.maar ja heb ook wel daardoor een hele rottijd meegemaakt,heb er op een gegeven moment wat van gezegd tegen haar moet dat denk ik weer doen.lijkt soms wel dat hij dit alleen maar doet om mij te treiteren.het gaat vaak een hele tijd goed en dan begint het weer,weet niet waarom of dat is,hij zegt dat ik me niet zo druk moet maken maar helaas dat doe ik wel,soms denk ik wel eens ik kan er beter mee stoppen,weg die stress word er soms zo gek van.maar ja hou wel heel veel van hem en hij van mij maar met dit soort dingen komt het wel eens me strot uit.je kan wat dat betreft beter een relatie met iemand hebben zonder kind,we hebben het ook vaak heel gezellig maar al dat gedoe met het ziekenhuis en zo,werkt af en toe op je zenuwen en dan ook nog een ex erbij.pffffffff ben dat wel zat,ik ga volgende week op 31 juli op vakantie denk dat ik die onderzoeken maar even in de rust zet zie na me vakantie wel weer verder.trek het even niet meer word er ook zo depri van.voel me ook helemaal niet lekker sinds gisteren,misselijk en zo denk de griep eraan komt.nou tot horens en hoop dat het goed met je gaat,alvast fijne vakantie als je eerder als mij gaat en dank je voor je steun ben daar heel blij mee je lijkt me een toffe meid groetjes