dec moed gea

hoi gea,hier weer een berichtje van mij zal je schrijven waarom ze zo veel bwlt zijn ex,de kleine van hun 2 is bijna 3 eerst belde ze 30 keer per week,nu nog 15.ze is in hun relatie vreemd gegaan met zijn beste vriend,ze wilde hem terug dus bleef ze maar bellen,tot ik er wat van heb gezegd tegen haar ben gewoon met er om de tafel gaan zitten.dat ging even goed en de laatste 3 maanden begint ze weer,wij hebben zijn kleine 4 dagen per week want madam werkt,dus vind dat ze geen reden heeft om zo veel te bellen.heb dat ook gezegd maar mijn vriend is bang dat hij zijn kleine niet meer ziet ivm,het nog regelen van de coouderschap en huis,we konden dat huis niet eerder regelen omdat mijn vriend zijn baan kwijt raakte,je hebt toch papieren nodig en eindelijk heeft hij nu een nieuwe baas dus wie weet zal dat binnen een paar maanden geregeld zijn.maar goed vandaar dat ze zoveel belt niet gezond he'.word er dus weer gek van heb er nu sms gestuurd dat ik haar straks opbel.fijn he' exen groetjes en tot horens heb nog steeds een zwaar gevoel en voel me nog steeds misselijk maar zal wel weer de spanningen zijn.sorry hoor dames moest even me ei kwijt en dit helpt dat iedereen maar snel zwanger mag worden.

hoi brigit,ik zou zelf gek worden als zijn ex zoveel belt.heeft ze dan geen vertrouwen in hem?want dan kan ze beter een ander oppas zoeken.hoop voor je dat je telefonntje heeft geholpen maar denk het niet.zolang hij dit toelaat zal aij deel uitmaken van jullie leven.en daar zou ik goed over na denken als ik jou was.hoop dat jij je binnenkort wat beter gaat voelen want als ik het zo lees zit je niet goed in je vel maar dat is logisch.zou zeggen probeer er wat aan te doen.in mijn ogen heb je twee keuzes of je accepteert deZe situatie of je kan er beter mee stoppen.ik weet dat het hard klinkt maar het is nog altijd beter dan ongelukkig zijn.veel sterkte gea.

Terug
Bovenaan