dec moed gea

hoi gea hoe is ie met mij niet zo we hebben vorige week zijn zaad weg gebracht,hoop dat dat goed is we horen de uitslag vandaag.krreg eer gisteren een brief van mijn bedrijf dat ze falliet zijn geen loon dus,geloof datik nu alles wel heb gehad de afgelopen 2 jaar,zit me niet erg mee allemaal word er een beetje moedeloos van en heb het idee dat er een vloek op me zit.maar ja kan er ook niks aan doen.we moeten 7 oktober naar gynecoloog hoop dat zijn zaad dus goed is,dan heb ik teminste nog 1 lichtpuntje al is mijn baan onzeker ze gaan misschien nieuwe opstart maken hoor dat einde van de week nou spreek je weer en hoop dat alles goed gaat groetjes

hoi brigit,met mij gaat alles goed hoor.ben inmiddels 9 kilo gegroeit.af en toe last van hormonen die opspelen en dan moet mijn man dat natuurlijk aanhoren.maar ja hij kan er gelukkig tegen.hoop voor jullie dat de uitslag goed is dan heb je inderdaad een lichtpuntje.je moet maar denken naar zoveel tegenslag kan het alleen maar bter worden . groetjes gea en ik zal voor je duimen.

Hoi Brigit!

Wat vervelend zeg dat je je baan kwijt bent! Ik wil je toch even proberen op te beuren hoor!!! Ik werk in de uitzendwereld en de hoogtijdagen breken deze maand weer aan. De vacatures stromen binnen op de vestigingen en de telefoon blijft maar gaan. Vanaf September zijn veel bedrijven weer druk met personeel werven en vanaf januari is het helemaal top want dan is er weer nieuw budget dus veeeeeeel vacatures!!

Hou dus hoop! Het komt echt goed!

Gr.Inge

Terug
Bovenaan