dec moed gea

hoi gea schrijf wel erg vroeg maar slaap al een week slecht,door al dat gedoe van mijn werk nou mijn bedrijf is falliet,geloof dus dat er echt een vloek heerst,ook zou mijn gynecoloog bellen ivm zaadonderzoek man nou ook niet gebeld heb de hele dag gewacht,tich keer ziekenhuis gebeld zeiden ze ja hij heeft het druk zal nog bellen nou moet ie nog doen.ook word mijn man weer gek gebeld door zijn ex en hebben ze fijn achter mijn rug lopen lullen over mij omdat ik er weer wat van gezegd had van dat gebel,word overal zo moe van en voel me zo diep ongelukkig,vraag me dus af zal het me ooit lukken om zwanger te raken.de tranen lopen me over mijn wangen als ik dit schrijf.als er een god bestaat laat hem dan alsjeblieft dan ook eens mijn wat geluk brengen,want ik weet langzamerhand niet meer waarvoor ik leef voel zo"n ontzettende pijn van binnen net alsof de wereld alleen maar om andere draaid en niet om mij,ooooooooo wat voelik me ongelukkig sorry hoor dames moet het even van me afschrijven,word langzamerhand knettergek en krijg steeds meer de neiging om te vluchten van alles

He Brigit!
laat je niet gek maken meid!het dipje is tijdelijk en heel normaal hoor!
hou de moed erin;doen wij ook..ennnne als je nog eens van je af wilt schrijven;doe maar hoor!!lucht op he??

succes en sterkte meid!!

Terug
Bovenaan