December '10 moeders (deel2)

Hallo,

Ik heb maar een nieuw bericht geschreven, want we stonden op pagina 3 inmiddels.
Ik ben vandaag ook voor een intake bij de verloskundige geweest.
We krijgen pas over een dag of 10 een echo, omdat de termijn dan pas goed te bepalen is. We krijgen de echo's in het Erasmus Medisch Centrum, omdat er deze zomer bij mijn man een aangeboren hartafwijking is gevonden. Gelukkig is dat helemaal verholpen, zonder blijvende schade. Maar ze gaan de baby dan wel helemaal goed nakijken bij de 20 weken echo. Toch weer een verschil met de vorige zwangerschappen, toen dit nog niet bekend was.
En mijn Hb was weer aan de lage kant. Maar dat heb ik wel eerder gehad, bij de zwangerschap van Renske (de jongste) was mijn Hb 3. Veeeeel te laag.
Wat leuk dat sommigen al een echo hebben gehad. Dat geeft toch wel veel zekerheid. Wij blijven nog een dag of 10 in onzekerheid.....
 
Hallo,

Wij hebben volgende week op 5 mei de eerste intake en geklijk echo. Spannend hoor. De kwaaltjes zijn er wel maar het blijft toch spannend wat er volgende week te zien is en te horen wanneer we zijn uitgerekend.
BIj mijn eerste had ik nergens last van , das nu we anders...... teken dat het wellicht dit keer een meisje is?
Vast flauwe kul maar wel leuk om over na te denken.

Geniet allemaal van de zwangerschap en hopelijk komt er voor ons snel een mamaclub december.

grtjes

mama to be 2010
 
Hoi Reisa,

Wat spannend allemaal, toch extra onzekere factoren in een toch al zo spannende tijd! Ik kan me voorstellen dat jullie ontzettend naar de echo uitkijken! Ik ben nu 8 wkn zwanger en heb afgelopen week een vroege echo gehad omdat ik in de 6e week last had van bloedverlies. Alles zag er toen gelukkig uit, de baby was 1 cm groot (precies kloppend gezien de vermoedelijke bevruchtigingsdatum) en het hartje klopte er lustig op los, dus so far so good. Nu moeten we weer geduld hebben tot 11 mei, pfff... Morgen ga ik bloed laten prikken, dus ben heel benieuwd hoe mijn waardes zijn. Het is onze eerste zwangerschap, dus wat dat betreft geen ervaring met voorgaande keren. Wat zijn kunnen de gevolgen zijn vaan een te laag hb gehalte in je bloed? En kunnen ze er iets aan doen?

Heel veel succes de komende 10 dagen, hoop dat het lukt om je zinnen een beetje te verzetten, dan gaat de tijd wat sneller!

Heb je trouwens veel klachten? Ik ben zo gruwelijk moe en misselijk!!!

Groetjes
 
Hoi dames,

Hier nog een moeder van december 2010. Ik ben nu 5.5 week zwanger en heb zojuist een tweede test gedaan, begin het nu meer te geloven. Morgen bellen naar de VK om te kijken wanneer ik mijn intake krijg, het is ons eerste kindje.

Groetjes
 
Hi meiden,

Ook ik ben een december mama. Ben nu 6 weken zwanger en heb op 6 mei de eerste echo. Dit is nu mijn 3e zwangerschap. De eerste keer onze zoon verloren bij 6 maanden en afgelopen februari met 6 weken een miskraam gehad. Het is momenteel allemaal zo spannend. Ik zal blij zijn als we een paar weken verder zijn en de "kritieke" fase achter de rug hebben, zodat we echt kunnen gaan genieten van deze zwangerschap. Ik hoop dat jullie allemaal een mooie en vooral ook leuke tijd tegemoet gaan. We zullen elkaar vast veel spreken op deze forum (of die van de december mama's)

Groetjes,
Millie
 
Hoi hoi,

Wij hebben morgen de tweede echo. Bij de eerste konden ze nog niets zien. Wel dat ik zwanger was, maar waarschijnlijk was ik minder ver (iets wat ik zelf ook al dacht)
Misschien juist daarom maak ik me best druk over de echo morgen. Ik hoop zo een kloppend hartje te zien/horen.
Nog een paar uurtjes woelen in bed en we weten meer, ook het hoe lang ik dan zwanger ben. Ik zelf denk morgen 7 weken en 4 dagen. Ben echt heel erg benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte.

Verder erg moe, last van bekken en misselijk. Maar ik moet eten want ik heb zwarte vlekken bij opstaan en bukken. Erg tegendraads dus.

Liefs
 
Hoi , spannend allemaal he !
Wij hebben de echo al gehad dan , maar morgenvroeg naar de vk , en daarna gaan we het iedereen vertellen , ik kan het niet meer verbergen , en ben overmorgen 9 week dus moet kunnen toch !
Verder geen kwaaltjes alleen moe , maar ja hoort erbij .
groetjes
 
Hoi , spannend allemaal he !
Wij hebben de echo al gehad dan , maar morgenvroeg naar de vk , en daarna gaan we het iedereen vertellen , ik kan het niet meer verbergen , en ben overmorgen 9 week dus moet kunnen toch !
Verder geen kwaaltjes alleen moe , maar ja hoort erbij .
groetjes
 
Terug
Bovenaan