december 2008 uitgerekend??

A

Anoniem

Guest
Hallo

Wie zijn er hier ook allemaal net zwanger, en in december uitgerekend?? Wij 2 december.....

Hoi hoi,

Ik ben ook net zwanger hihih. Ik ben als het goed is 6 december uitgerekend.

Succes met de zwangerschap!!

Hoi Angel,

Wij zijn 6 december uitgerekend! Wij weten het dus echt net sinds gisteren (eergister was t streepje vaag maar de digitale test gister zei echt: zwanger!) en we vinden het nog zo onwerkelijk en heel spannend! Hebben jullie dat ook? Het is onze eerste en we zijn er een jaar voor bezig geweest, met behulp van hormonen zwanger geraakt. Doordat we in het ziekenhuis lopen heb ik 17 april al de eerste echo, superrrr spannend!! Hopelijk blijft het goed gaan en zetten wij mooie gezonde devember kindjes op de wereld..

groetjes Lot

heee
wat is dit leuk zeg ik ben ook 6 dec uitgerekend
echt leuk dat jullie even ver zijn.. erg pril dus
want spanend allemaal
nou groetjes rielle

Het is voor ons de tweede, dus ik ben er wel minder mee bezig dan ik met de eerste was....Toen voelde ik 5 minuten na de positieve test spontaan alle kwaaltjes hahaha. Nu heb ik dat niet. Ik ben gewoon overtijd, en een positieve test, en wat zere borsten, maar verder voel ik eigenlijk niks.

Wij zijn op 7 december (wat klinkt dat nog ver!) uitgerekend.

Bijna 12 jaar geleden kregen wij onze  dochter en daarna hebben we nog enkele (vroege) miskramen gekregen maar nooit meer een voldragen zwangerschap. Sinds januari 2006 zitten we in de medische mallemolen, hebben we 9 x een IUI (zonder hormonen en zonder positief eindresultaat)  gehad en zojuist de tweede IVF (met hormonen) afgerond (een prachtig embryo van top kwaliteit is zondag 16 maart teruggeplaatst).

Eigenlijk zouden we vandaag pas kunnen testen maar een test die ik (eigenwijs) afgelopen woensdag deed, was  positief (twee dikke strepen) en een bloedtest in het ziekenhuis afgelopen vrijdag gaf hetzelfde resultaat (HCG waarde was 200 nog wat).

Gezien onze ervaringen in het verleden en het feit dat ik veel buikpijn heb (en dus redelijk angstig ben voor alweer een foute afloop) heb ik me net aangemeld voor dit forum, in de hoop wat geruststelling te vinden en met lotgenoten te kunnen praten over mijn onzekerheden maar ook zeker over de leuke kanten van  de zwangerschap :)

Hallo,

Hier nog een!! Weet sinds vrijdag dat "we" zwanger zijn, 6 december uitgerekend, eerste kindje. Errug spannend allemaal!

Heel veel succes allemaal!

Ik ben Rielle hierheen gevolgd

Wij weten sinds afgelopen weekend ook dat ik zwanger ben. Volgens de zwangerschapcalculator ben ik 4 december uitgerekend.

Spannend allemaal he? Bij ons gaat het om ons eerste kindje en ik vind het best vervelend dat ik pas over een maand ofzo een afspraak kan maken. In die tussentijd...zal ik denk ik erg onzeker zijn.

Trouwens...mijn ha doet zelf bevallingen en dergelijk (ook controles dus). Zouden jullie dat doen? Of zou je toch naar een vk gaan?

Terug
Bovenaan