December 2022 (2)

Hoi,

Er was een tijd geleden al een topic voor moeders uitgerekend in december, maar dat kan ik niet meer terugvinden. Ik open dus even een nieuw topic, misschien dat mensen nog aan willen sluiten nu het allemaal dichtbij komt?
Ik ben in ieder geval bijna 37 weken! Het gaat goed, maar ik ben wel vaak moe en heb veel last van mijn rug en bekken. De baby groeit lekker en zit al laag, maar is nog niet helemaal ingedaald!
Begin nu wel flink te nestelen en alles te wassen enzo. Koffer staat al klaar, aangezien ik al een keer lekker op tijd ben bevallen.
Hoe is het met de andere decembermoeders?

Ik vind het nog steeds vaak lastig om mee te lezen of dingen terug te lezen na de stilgeboorte van Nathan maar ik ben toch ergens ook steeds wel nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat, vooral nu december dichterbij komt.
Ik heb net de "andere" groep even gelezen en zag toen dit bericht. Heb even terug gezocht maar hier (als het goed is) de link naar de "oude" groepspagina 
https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/december-2022/
Goede laatste tijd van je zwangerschap en een goede bevalling gewenst!
Groet, pm

Hoi PM,
Bedankt voor het linkje! Kan me voorstellen dat dit een zware maand voor je wordt, met alle hoop en verwachtingen die in deze maand zaten, zeker na wat jullie al hebben meegemaakt met jullie kindje in april 2021. 
Ik wens je enorm veel sterkte de komende tijd en hoop dat 2023 een heel mooi en gezegend jaar voor jullie wordt!

Terug
Bovenaan