december hyves

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Zoals velen van jullie weten is er een hyves voor de actieve  (qua forum)  december moeders. Nu heb ik weer een aantal aanmeldingen gehad maar ik heb echt geen idee wie dit zijn en aangzien we deze hyves redelijk besloten willen houden....
Kunnen jullie misschien hieronder uitleggen wie jullie zijn? Want alleen een naam zegt mij niet.
Bedankt!!!
Groetjes Ilona

Hallo Ilona,
ik heb mij idd proberen aan te melden voor de decembermamma hyves. Mijn naam hier is mamvanzoe en bij hyves ben ik ylona1979@hyves.com.
Groetjes en tot hyves, Ylona

Hoi Ilona,

Ik heb ook geprobeerd me aan te melden, weet niet zeker of ik het goed heb gedaan. (misschien heb ik me wel meerdere keren aangemeld door op toestmming vragen te drukken )

Ik ben Sophie en sta ingeschreven onder capella1. Mijn dochtertje Amber is 21 december geboren. Ik wil graag lid worden omdat ik merk dat ik niet helemaal thuis pas tussen de najaar 2006 moeders, maar ook niet bij de voorjaar 2007 moeders.
Ik mis het geklets van de december moeders hier wel.

Hopelijk heb je mijn aanmelding er ook tussen zitten, want ik heb nog nooit met Hyves gewerkt.

groetjes Sophie

Wij hebben het er ook alweer een tijdje over. Nu las is wel dat de kans kleiner is als je borstvoeding geeft. Er zit nu natuurlijk al wel meer tijd tussen de voedingen.
Ik heb ook alweer gezocht of er meer risico's aan verbonden zijn als je relatief snel weer zwanger raakt. nog niks gevonden op internet.
Een kennis heeft plotseling bekken instabiliteit bij de tweede en haar werd gezegd dat dat kwam omdat er te weinig tijd tussen had gezeten.
Eigenlijk heb ik het voor vanavond een beetje gepland
Jullie horen het wel.

groetjes Sophie

Terug
Bovenaan