december meiden maand

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

ik zelf kom van het november forum,maar als ik hier zo eens kijk lijkt het wel een meiden maand te worden zo veel meiden dat er verwacht worden haha,heb zelf al een meid van bijna 2 (nov) en het is ontzettend leuk hoor,ze kunnen zo lekker kattig zijn,zelf weet ik dat de tweede een knul word dus dat lijkt me ook wel weer leuk.nou geniet van jullie baby girl in jullie buikjes he.gr wendy 25 wk

Ik vind het ook erg grappig om te zien al die meiden. Ben daardoor ook erg benieuwd of wij ook een meid zullen krijgen....
We hebben 3 jongens en 1 meisje, en zij wil heel graag een zusje.....
En het is vaak zo geweest dat ik met andere meiden 1 van de weinige was die een jongen kreeg, als de meesten een meid kregen.
Maar heel stiekem, even onder ons, ik zou een meisje toch ook nog wel een keer heel erg leuk vinden.........

Liefs Hilma

Hoi wendolientje.
was je al aan het zoeken bij de lijst maar jij komt dus van het nov forum.
dat verklaart dat ik je niet kon vinden.
ik weet niet wat wij krijgen maar we hebben al een meid van zeven dus het zou leuk zijn als het een jongen was.
wij weten het pas in dec dus nog ff wachten.
als het een meid word zijn we natuurlijk ook dolgelukkig.
gr lisette

Haha het zijn er inderdaad wel erg veel ja. Wij weten niet of het een jongen of meisje word, maar denk zelf aan een meid. Wij zien het ook in december (of eerder?)
Groetjes

ook een decemberkindje en ja ook een meisje.
dit is onze 3de dochter.
heb altijd al gedacht dat ik 3 kinderen zou willen en dan zouden het allemaal meiden zijn.

Hoi iedereen,

Ook wij houden de stand in ere. Wij krijgen in dec (ws in nov al) 2 meisjes.
Alsof de natuur heeft gezegd: dec 2007 moeten er veel meisjes ter wereld komen.
We moeten er nog een beetje aan wennen, we hebben al een jongen en dat zijn we gewend, nu moet ik me ietjes meer gaan richten op meisjes kleding........heeft ook weer zn charme. Ben allang blij dat alles erop en eraan zit.Dat is nog steeds het belangrijkste.

Groetjes Bertine

ook wij kunnen ons aansluiten denk ik. het wordt waarschijnlijk een meisje!!
maar ze lag met d ebillen naar beneden. dus de echoscopiste kon het niet heel goed beoordelen. ze zei ik denk een meisje maar ga nu niet meteen alles roze schilderen want ik kan het niet heel goed zien.

wellicht zien we het straks als we een pretecho laten maken.

Terug
Bovenaan