December/winterfoto's

A

Anoniem

Guest
Het is alweer even geleden dat we foto's van onze kids hebben laten zien.
Wat dachten jullie van december/winterfoto's?
Kan van alles zijn natuurlijk. Denk aan:
-sinterklaas
-sneeuw  (ja, d'r zijn al best wat lichte winterse dagen geweest)
-kids ingepakt met muts, wanten en sjaal (voor de meesten zal het voor het eerst zijn dat de sjaal en wantjes er aan te pas komen),  
-kerst.
-........

Hier een foto van onze kleine meid (met 9 maanden) buiten in de sneeuw:

Hoi zo leuk als er sneeuw ligt Nick keek verwonderd naar de sneeuw
Groetjes

Ahhh zo leuk ik wou dat het hier ook eens zo lekker sneeuwde (tenminste dat het blijft liggen)
Ik woon in Den Haag en zulke winter taferelen zijn hier niet veel, toevallig vanmiddag heel even en uitgerekend dan zit ik op mijn werk
Maar super snoezig om te zien die heerlijke rode wangetjes onder een warm mutsje hihihi

Groetjes Francis mamma van Sterre 12-3-2008

Heerlijk he, sneeuw (als het blijft liggen)

Liefs Trudi

Hier van foto van Yordi. Dik ingepakt. We waren toen een weekendje weg en zaten aan het water, dus het was erg koud. Yordi is hier 9,5 maand oud, dus het is al een wat oudere foto. Yordi vond de muts en handschoenen en sjaal geen succes. Heeft enorm gehuld, toen we het om deden.

Liefs marielle en yordi( 16-01-08)

Leuk he hoe ze zit ik was afgelopen weekend aan het shoppen toen ik thuiskwam stond de kerstboom al als verrassing ik wou eigenlijk wachten tot na sinterklaas maar ja het is wel gezellig om het voor een week weer helemaal af te tuigen is ook zowat ik zal zo ook no een foto van milton plaatsen lukt mij niet in 1 keer groetjes lisette

Stoere jongen de foto van shanice is van vandaag die van milton afgelopen week leuk he groetjes lisette

Terug
Bovenaan