December zegels

Hoi dames, daar was ik weer :)

Ik was laatst aan het opruimen en kwam toen postzegels tegen.
Ik bedacht me dat je natuurlijk ook december zegels op de geboortekaartjes kunt plakken.
Dit scheelt op 100 postzegels toch aardig wat.
Of vinden jullie dit heel raar?

Liefs Danielle

Heey Danielle,

Goede tip!! Ik vind dat helemaal niet raar hoor, had er zelf nog niet aan gedacht....
Bijna alle mensen scheuren de enveloppe open en die beland meteen bij oud papier....maakt dan toch niet uit wat voor postzegel erop zit??
Kost allemaal evengoed genoeg!
Ik wilde geboortezegels gaan kopen, maar wacht nu tot de decemberzegels er weer zijn. Thanx voor de tip!

XXX

Haha, grappig! Ik dacht er van de week aan! Dat is dan weer een voordeel van in dec bevallen! Ik stop denk ik bij het geboortekaartje ook een klein kerstkaartje! Hebben we dat ook maar weer gehad!

liefs

Tip is heel goed, maar wil even een ding kwijt de december post heeft geen prioriteit en kan dan ook nog wel eens blijven liggen. Met geboortezegels is de kans groter dat ze op tijd bezorgd worden.
Groetjes,
Gea

@Gea

Niet aan gedacht maar daar kon je wel eens gelijk aan hebben ja.
Zelf zal ik daar denk ik niet heel veel last van hebben aangezien ik de 1ste uitgerekend ben en ze je hier in princiepe niet tot 42 weken door laten lopen.
Maar Misschien wel weer een tip voor de dames die wat later jn december uitgerekend zijn.

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan