December!!

Heey meiden,

Het is dan eindelijk DECEMBER!! Onze maand, waar wij hopelijk al onze kleintjes krijgen!!
Ik ben zelf heel nieuwsgierig naar hoe ons kleine ukkie er uit ziet! En het is vind ik zelf ook de gezelligste maand van het jaar, met sinterklaas en kerst en oud en nieuw!! Al hoop ik niet op die data's te bevallen. Meiden ik wil jullie allemaal succes wensen met de bevalling en ik hoop dat jullie een super kraamtijd hebben!!

Liefs Karolien

Jaaa het is eindelijk december...wat hebben we hier allemaal lang naar toe geleefd!

Ik wens ook iedereen heel veel s6!

Lfs Esther

:), ja dat was vanmorgen ook het eerste wat ik dacht: DECEMBER!!!!!!!!!!!!!!!
Een bijzondere maand met alle feestdagen!!
En de 24e wordt mijn zoon alweer 7 en de 28e wordt mijn dochter al 10 jaar....
Wat gaat het toch hard...soms echt te hard!
En dan de 21e nog uitgerekend....
Spannend hoor!!
En merk dat mijn kids wel erggg druk en zenuwachtig zijn, soms net twee stuiterballen in huis hahaha!

Ik wens ook iedereen heel veel succes en geniet van al deze bijzondere dagen!

Liefs Brigitte

goh gek he een poos terug leek het nog eindeloos verweg en nu zijn we echt al december.
Soms vindt ik het nog zo onwerkelijk!!
Gelukkig houdt die dikke buik me met beide benen stevig op de grond!!!
Het grote aftellen is begonnen

Spannend he dames!!
Ja eindelijk december daar hebben wij naar toe geleefd.
Ik wens iedereen heel veel s6 en hoop dat alles goed verloopt met jullie en de ukkies.

Ik mag morgen naar de gyn en waarschijnlijk gaan ze onze kleine meid eerder halen.
Ik ben morgen 37 weken zwanger.
Maar de groeiachterstand word nu iedere keer groter dus ze denken dat ze buiten mijn buik beter heeft.
Ik hou jullie op de hoogte.
Vind het wel heel erg spannend.

s6 dames...
Liefs Nathalie

hallo dames .,..

vanmorgen stond ik op en dacht ja nu is het echt december ! deze maand gaat het dan eindelijk gebeuren ,,, mijn alle eerste kindje ga ik op de wereld zetten ! wat bijzonder zeg !!! en natuurlijk is dat het voor iedereen ,,, het leek allemaal zo ver weg maar het komt echt dicht bij zal zo blij zijn als ik eindelijk me kleintje lekker vast kan houden ,,, ik verlang er zo na ,, moeder gevoel heb ik al een beetje ,,, maar denk dat ik het straks nog veel en veel meer ga krijgen ,,, heerlijk heb z'n fijn leven gehad en nog natuurlijk ,,,en nu word het mijn taak om me eigen kind een fijn leven te geven !!!

groetjes mandy

Terug
Bovenaan