Decemberzegels op geboorte kaartje

He meiden

Nou las ik al bij een paar over de decemberzegels op een geboortekaartje.
Nou heb ik een buurvrouw die op het postkantoor werkt en heb het even na gevraagd,.
Als eerste is het natuurlijk binnen een bepaalde datum dat je de zegels mag gebruiken.
Officieel mag het niet, is eigenlijk alleen voor de kerstkaartjes. Maar als je het aan
de buitenkant niet ziet dat het om een geboortekaartje gaat, dan kan je het er
rustig opplakken. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Als het goed is zijn ze nog
steeds 0.29 cent. Dat scheelt toch wel . Tja we blijven zuinige hollanders he.

Veel liefs Cindy

hi.

ik doe eigen gemaakte postzegels.
is ook leuk.
en buiten dat ik kaartjes stuur maakt mijn broertje op pc een powerpoint presentatie, en die gaat ook naar iedereen toe, is echt heel leuk.
met de 1e foto's van die kleine enzo.

xxx martine

Hoi meiden

Ik bedoelde de gewone postzegels ipv de kerstzegels. Sorry foutje het zal de
zwangerschapsdementie wel zijn. De geboortezegels kosten 0.44 cent per
stuk, en de kerstzegels 0.29 cent. Dat scheelt dus wel wat.
Nogmaals sorry voor de foute informatie.
Liefs Cindy

geboortezegels hebben wel voorrang bij de post dan kerstzegels, dus kaartjes kunnen in tijden van erge drukte langer onderwg zijn dan dat je er een geboortezegel opplakt.

Hilma.

Ps; weet zelf niet wat we moeten doen, ben 7 dec. uitgeteld en ze komen hier graag wat vroeger, dus dan kan de tijd wel eens verkeerd zijn......

Goeie tip om kerstzegels te gebruiken als het toch kan (mits er aan de buitenkant niet te zien is dat t om een geb-kaartje gaat)...

Ik hoop dat onze kleine meid zich redelijk aan de planning houdt en zich rond de 11e december aandient, maarja t kan zomaar eerder of later zijn.

ik zal t zeker in mijn achterhoofd houden, want het verschil tussen 0,44 of 0,29 is toch heel wat als je iets van 40-50 kaartjes verstuurt....

Es

Terug
Bovenaan