Declareren

Ik had een vraagje want volgend jaar kan je weer je  belasting terug gave in gaan vullen over 2006.
Mijn vraag is of iemand weet wat je allemaal kan declareren bij de belastingdienst van je kindje.
Ik weet dat je kraamzorg kan declareren en dat je daar een gedeelte van terug krijgt.
Wat nog meer!!!!!

Liefs Ilse en Danique

Bij je belastingaangifte kun je al je ziektekosten invullen die je niet vergoed krijgt via je ziekenfonds. Dus dat zijn ook je eigen tandartskosten/medicijnen/niet-vergoede fysiotherapie/steunzolen/eventuele hulpmiddelen die je nodig had tijdens je zwangerschap (steunkouzen of speciale voeding). Voor je kleintje kun je denken aan inderdaad kraamzorg, medicijntjes (vit. K/ Vit. D/ Cinababy etc) Vergeet ook niet dat je voor dit jaar een extra keer "huisapotheek" kan opvoeren. Dit is een standaard bedrag (voor 2005 was dit 23 euro p.p.) dat staat voor de spulletjes die in een verbandtrommeltje zitten zoals plijsters, paracetamol, jodium etc..
Officieel moet je wel van alles een bon in huis hebben voor eventuele controle (dit geld niet voor de huisapotheek, want dat is een standaard bedrag per jaar, tenzij je meer dan 23 euro opvoert).
Succes ermee!
Liefs Phira

Terug
Bovenaan