DeeDee02

Hoi DeeDee02,

Jij en ik zitten in hetzelfde schuitje.. Ook voor mij is het nog spannend of het wel of niet goed gaat met de zwangerschap. Ik vloei al enige tijd. Dinsdagavond had ik echt krampen erbij, maar nog steeds geen vruchtje verloren. Afgelopen donderdag heb ik een echo gehad en het vruchtzakje was wel degelijk gegroeid, maar was nog geen vruchtje te vinden. Hoever ik dus heen ben weet ik niet en of het goed gaat weet ik ook niet. Heel af en toe wordt het vloeien wat minder, maar dan ineens heb ik weer een veeg bloed. Bij mij is het alleen maar met afvegen na het plassen, heb jij dat ook?

Ik moet aankomende vrijdag weer heen voor een echo en dan hoor ik het echt of het goed is of niet. Dan moet er echt een vruchtje te vinden zijn..

Heel veel succes meid.. hopelijk hebben we over een paar maand een wolk van een babytje in onze armen..

Liefs Bibi

Hoi Bibi,

Ja het is verschrikkelijk om niet te weten waar je aan toe bent.....
Mijn eerste gedachte was dat het fout was en het was ook echt een verschrikkelijke bloeding (zeker 3x zoveel als een menstruatiebloeding) en de steken waren ook zo heftig dat ik 's avonds met een kruikje naar bed ging.
Maar nu is dat zo afgezwakt dat ik vanmiddag ook een periode had zonder krampen. Tot nu toe "gelukkig" wat donker/oud bloed of rossige afscheiding, maar nu ben ik zo in de war dat ik mijn eerste gevoel ten twijfel trek....
Het rare is ook dat ik meer last krijg van pijnlijke tepels (wat ik hiervoor ook niet had). Snap het echt niet meer, maar durf ook niet teveel te hopen dat het toch goed komt...
En des te meer ik lees op internet des te meer ik in de war raak.
Ook vind ik het een rare gewaarwording dat mijn vk mij nog niet wil zien, maar wil afwachten. Nu zullen ze dagelijks van die verwarde vrouwen aan de telefoon krijgen, maar dit is de eerste keer voor mij en ik weet van niets, maar echte info krijg ik ook niet van haar....

Zal hier zeker voor je duimen dat het goed komt met je kleine wondertje en dat jij het vol mag houden in deze onzekere tijd.

Groetjes Deedee02

ps mijn bijnaam is ook Bibi

Hoi meid,

Ik hoop echt voor jou dat het goedkomt zeg..

Voor mij is het helaas afgelopen. Ik ben vannacht mijn vruchtje verloren. Ik had geen hevige buikpijn. Ik kon het weg zuchten en over mijn buik wrijven. De nodige tranen zijn er nog lang niet uit, want ik voel me hartstikke #@#@*#$

Ik moet vrijdag voor een echo naar het ziekenhuis om te kijken of mijn baarmoeder helemaal schoon is..

Heel veel geluk meid..

Liefs Bibi

Bibi,

Jeetje wat ontzettend verschrikkelijk, door jouw verhaal voelde ik me stiekum nog een beetje blij (een sprankje van hoop)
Zit gewoon met tranen in mijn ogen dit bericht naar je te typen.
Er is een reden waarom het vruchtje afgestoten wordt, maar dit lijkt me echt verschrikkelijk...
Hoop dat je heel snel weer een wondertje mag dragen die gezond ter wereld komt.

Liefs Deedee02

Terug
Bovenaan