@ DeeDee1973

Hey meid,

Hoe gaat het met je? Ik las net dat je de 1e IUI hebt gehad.
Ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat en hoe je je voelt.
Trek je het allemaal nog een beetje?

Ik duim voor je dat het gelijk raak is!

Kuss Inge

He Inge en Patricia

Wat lief dat jullie een topic voor mij openen
Hier gaat alles goed hoor.

Maandag was m'n eerste IUI. Het is goed gegaan, al had de gyn wel een tang nodig om mijn baarmoedermond vast te pakken voordat hij het slangetje naar binnen kreeg. Dat was wel even pijnlijk. Maar zodra de tang weer los is is de pijn weg, dus dat is goed te doen.

Nu twee weken afwachten.
Ik heb er op zich wel een goed gevoel over, maar ik weet ook dat je met IUI niet heel veel meer kans hebt als normaal. Dus gewoon weer afwachten.

Ik houd jullie op de hoogte!

Hoe gaat het met jullie?
Lekker zwanger? Niet teveel kwaaltjes?

Liefs
DeeDee

Hoi Deedee,

Goed te lezen dat de iui goed is gegaan. Hopelijk gaan de 2weken snel voorbij!! Hoop zo dat het raak is, ga voor je duimen meid!!!

Hier gaat alles goed. Heb gelukkig geen kwaaltjes alleen af en toe een beetje last van bandenpijn, maar dat hoort erbij.
Vandaag naar de VK geweest en het hartje weer gehoord!! Gelijk gebeld vanmiddag voor een afspraak voor de 20wk echo en ik kan 9 sept al terecht, spannend!!!!

Liefs xxx

Hoi Deedee,

Hoe is het met je??

Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, maar mijn internet heeft er uitgelegen en gelukkig doet sinds een uurtje alles het weer. Je bent echt nergens zonder internet zeg!!

Hier gaat alles goed. De beeb beweegt geregelt en ik voel me eigen super. De laatste dagen veel energie wat ik goed besteed aan het opruimen thuis, hahaha.

Hoop snel van je te horen!!

Liefs xxx

Patricia en Bontrie

Jullie gaan het nooit geloven ......

IK BEN ZWANGER!!!!

En dan na de eerste IUI!
Is dat geen wonder?

Hoe gaat het met jullie?

Ik ben zo blij.

Hoi Deedee,

Wat een gaaf nieuws zeg. Echt helemaal geweldig. Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Het is je zo gegund!! Echt ik vind het super gaaf!!

GEFELICITEERD!!!!!! Geniet ervan en we houden kontakt!!!

Hier gaat het super goed. Mijn buik groeit echt snel, maar ik vind het helemaal geweldig. Kan ik lekker pronken met mijn buik. De kleine beweegt ook regelmatig echt een super gevoel gewoon, maar dat zal ik best wel al vertelt hebben, hahaha. Lisa mijn dochter vind het helemaal leuk en kan niet wachten tot we weer naar de VK moeten. Ze vind het erg leuk om het hartje te horen. Ze is zo lief voor me en voor mijn buik.

Trouwens wanneer ben je uitgerekend.

Liefs xxx

Terug
Bovenaan