Deel 1 Combitest gehad

Net terug van het ziekenhuis voor de echo van de combitest. Helemaal door het dolle heen want die was perfect. De hartslag was precies zoals het moest en de nekplooi was 1.7 (Bij 3 is het zeer fout) Nu nog wachten op de uitslag van het bloedonderzoek maar ze verwachte er niets raars van omdat alles zo goed was.

Ze is wel een half uur bezig geweest omdat onze kleine bleef draaien, tuimelen en zwaaien. Ze was ook zo lief ons 6! foto's mee te geven.

Ik was al een week in een zware dip door het zo ziek, misselijk, grieperig en astmatisch te zijn ... Maar dat is nu over en ik voel me helemaal hypergeweldig en opgelucht!

Hey Cycli, Heb dezelfde test gehad afgelopen maandag met exact dezelfde uitslag. Altijd weer een opluchting om te horen. Zeker omdat ik 35 ben ben je toch wat huiveriger hiervoor. Wij hadden alleen een slaapkoppie. Babytje bleef maar liggen. Tot op het moment dat we de echo wilde stoppen kregen we een aantal kung fu bewegingen te zien.....hahahahaha. Dat was voor mij wel het moment dat ik echt bewust werd dat er een baby in mij groeit.

Wanneer benje uitgerekend?

Grt, Sandy

Hey wat fijn Cycli!! als ik jou tekst zie, hoop ik dat ik volgende week hetzelfde kan plaatsen.
Heb maanaag de combitest, bloed vorige week al gegeven, dus ze hebben de hele uitslag dan in 1 x.

Hoop echt dat we zulk goed nieuws krijgen en dat we veel foto krijgen. Nu alleen 2 echo's van 8 weken...zie je bijna niks op haha.

Gefeliciteerd.

ik heb ook mijn bloed maandag laten prikken.krijg 7maart de echo en dan gelijk de uitslag.vind het erg spannend.fijn dat het er bij jouw goed uit ziet.kan je lekker genieten.
groetjes

Ik lag te huilen toen ze bezig was omdat je idd dan pas echt helemaal beseft dat dit allemaal echt is in je buik. We hadden al eerder een echo gehad maar bij zo een vreselijke arts dat we daar niet van hebben kunnen genieten.

Om dan nu je kindje zo te zien spartelen en bewegen en natuurlijk het hartje te horen ... das onbetaalbaar =))

Nu ga ik de hele week mijn vingers gekruisd houden voor jullie =))

Oh ja mijn uitgerekende datum is verzet van 3 sept naar 30 aug. Maar ik mag toch wel bij de septembermama's blijven he?

hoi Cycli spannende he, wij hebben hem vandaag gehad en moet wel zeggen we waren wat afgeleid omdat onze zoon mee was, we een half uur moesten wachten en ik zo ontzettend nodig moest plassen maar wat niet mocht :-(

maar de kleine is echt een kind van ons hoor, werkte niet mee, was bewegelijk en dus niet echt fotogeniek voor de meting. Ze heeft een 6-tal metingen gedaan (ook omdat iemand er bij was die het moet leren)

Wij kregen meteen de uitslag omdat ik 11 feb al bloed had geprikt en
De combitest is gelukkig erg positief, kans 1 op 1800, en met mijn leeftijd zou dat 1 op 340 kunnen zijn.
met thom 5 jaar geleden was onze kans berekend op 1 op 125000. Wel andere getallen maar de eitjes worden snel oud zeggen ze ....

Wij hebben ook aardig wat foto's mee (9) maar dat was omdat we zo lang moesten wachten hahaha. Helaas hebben wij het hartje niet gehoord wel zien kloppen.
En zijn/haar blaasje was al gevuld, hersentjes zagen er goed uit, benen gestrekt ook haha was aan het trappen... maar wat is het toch gaaf he.....

Nu kunnen we nog meer genieten, shoppen en stralen....

en Cycli gewoon lekker hier blijven hoor... :)

Oh wat een geweldige uitslag!!! Ik kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent! Kunden jullie ook zijn/haar hersentjes zien? Wij ook ... Ongeloofelijk was dat. Onze arts heeft zelfs mee de vingers en teentjes geteld haha.

*doet een happy dance omdat ze mag blijven*

Trouwens ... Iedereen die mijn mannetje kent zagt dat ik de september toch wel haal. Hij staat erg bekend om het altijd en overal te laat komen dus als hij/zij maar iets op hem lijkt ...

hahahah cylci geweldig... zo vader zo beeb ;-)

ik heb wel wat botjes gezien maar vingertjes niet allemaal
wel dat hij/zij de hand op de neus zetten zoiets als nananana ik laat me toch nog niet goed zien.... hahaha

geweldig...

ik ben 9-9 uitgerekend dus een weekje minder ver misschien dat dat ook wel weer scheelt, hoe groot is je baby?

Terug
Bovenaan