deel-momentje

Even een deel-momentje.

Gisteren de peettante gevraagd. Hadden een fotolijstje met een echofoto ingepakt. Op het lijstje stond de tekst : ook al ben ik nog zo klein, toch vraag ik je….wil jij mijn lieve meter zijn ?
Ze pakte het cadeautje uit en ik zag haar kijken…zo van…leuk maar wat moet ik met een echofoto ? Langzaam zie ik haar blik veranderen terwijl ze de tekst lees. Nou de tranen stroomde eruit. Heeft eerst een paar minuten nodig gehad om bij te komen voordat ze antwoord gaf. Ons zoontje was haar knuffeltje….de uitgelopen mascara zit nog op zijn gezicht, hi hi hi. Echt geweldig !!!!!

Verder heb ik deze week mijn 20-weken-echo. Spannend. We weten het geslacht al (uitslag vruchtwaterpunctie) maar toch wil ik graag een zichtbare bevestiging. Kan het haast niet geloven…..een meisje. Dat had ik nooit durven dromen of hopen. Hopelijk nu dat toch echt waar.

De kleine trapt nu steeds beter. Voel haar nu ook soms overdag. Heerlijk. Alles gaat super.

Zelf ben ik nog steeds heel erg druk, maar dat went ook weer.
Heb alleen heel erg last van zwangerschapsdementie. Dacht altijd dat dat en fabeltje was. Dus niet. Ik onthoud niks meer. Vooral op mijn werk is het lastig. Als mensen bellen en hun naam zeggen….ik wil doorverbinden en weet hun naam al niet meer !!! Laat staan waar mijn sleutels steeds weer zijn?Ik vergeet echt alles.
Zolang er verder maar geen extra kwaaltjes bijkomen (buiten de obstipatie, brandenmaagzuur, slecht slapen en niet kunnen liggen) gaat alles goed komen.

Vorige week mijn buurvrouw een zoontje gekregen. Zo lekker klein!!!! Je hebt zelfs nog een arm over. Is even wat anders dat mijn 1,5 jaar oude zoontje. Ik verheug me al op de baby. Al moet er wel nog veel gebeuren voordat alles klaar is.


Nou dat wilde ik even met jullie delen !!!

Groetjes Jeanine
 

Hey Jeanine,

Wat leuk dat je een meisje verwacht.
Vervelend he dat maagzuur..dat heb ik ook.
Ik heb veel last van mijn bekken dat is wel balen.
Ik ben nu 19 weken zwanger en ik zit ook op het mei forum
Wij hebben van het weekend een 3d-echo gehad en we verwachten ook een meisje..
Een 2de dochter voor ons..ons dochtertje word 21 januari 2 jaar.'
Schelen ze 2 jaar en 3 maanden als de baby er is erg leuk.
Ons dochtertje is met 34 weken geboren..dus we hopen dat deze kleine meid wat langer in mijn buik blijft zitten.
 
Hey Janine,

Wat een leuk bericht, ik wordt er helemaal vrolijk van... Lekker genieten van de zwangerschap en van de kleine knul die je al hebt rondlopen... En inderdaad straks weer een kleintje rbij die op 1 arm past :) ( ben zelf 30 weken zwanger nu en kan ook niet wachten om weer zo'n klein hummeltje in mn armen te houden)... Veel succes en plzier met de 20 weken echo... Het blijft bijzonder...
 
@ zeevang
Wij hebben al een jongen en nu dus een meisje. Onze zoon wordt 26 juli pas 2 jaar. We waren iets sneller zwanger dan verwacht. Wilde eigenlijk dat onze zoon al 2 was als de kleine kwam...maar toch...super blij ermee !!!

@ ukkietje
Uitslag punctie was (redelijk) positief. De kleine is gezond en heeft geen zichtbare afwijkingen. Ze heeft wel de translokatie, net als mij, maar dat kan geen kwaad. Pas als je ouder is en zelf kinderen wil kán het problemen opleveren, net zoals bij mij.
Het is dus positief .
Ja grappig hé al die meiden in mei. Bij mijn eerste zwangerschap juli 2009 was het allemaal jongens.

@ allemaal.
bedankt voor jullie leuke reacties !!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan