Deeltopic: de DraakDreumes

<p>Tijdens deze eenzamere tijd lijkt het me leuk om een leuk topic te starten met de capriolen van onze kleine draakjes, ik ben benieuwd wat jullie kleine monstertjes allemaal uithalen </p><p>Mijn mannetje is bijna 1,5. Hier is de kat de pineut, de hele dag roept hij de kat “Dettur” (Dexter) en krijgt van alles in zijn gezicht geduwd, trekkertjes, de bal. Het ergste is nog dat “Dettur” het ook gewoon mauwend ondergaat ?‍♀️ </p><p>Ik lig wel vaak in een deuk om die kleine nu, het is vaak zo gezellig samen en het is echt een kleine lolbroek </p>
 
Onze deugniet van 16 maanden klimt de hele dag op de tafel. Vandaag heeft hij 2 borden naar beneden gegooid...
Verder een enorme knuffel. En hij kiest zelf uit wie de gelukkige is van zijn broer of 4 zussen. Meestal is het zijn pleegzus ?!
Leuk idee trouwens!
 
Haha leuk hé?

mijn dreumes van anderhalf roept de hele dag ey! Of kom hier ja' haha. Ze zit ook continu onze kamerplant kaal te plukken..dan krijgt ze een zacht tikje op haar hand en meestal gaat ze dan wel wat anders doen.  De laatste keer dat ik riep 'niet doen dat mag niet hé' gaf ze een tik op haar eigen hand haha
 
M’n kleine draak van bijna 2 jaar.. ja wat doet hij niet? vooral met bekers gooien, op de tafel willen klimmen, in z’n stoel gaan staan… Overal op klimmen eigenlijk haha! Is soms net een aapje ?
Het is een enorme schat, maar soms motorsich zo lomp!
Toen die nog een stuk kleiner was haalde hij handjes aarde uit de bloempotten als hij zich niet begrepen voelde of iets wou. Nu pakt hij nog steeds soms een plantje. Alleen ipv om te gooien of iets komt hij het nu brengen of als je hen corrigeert legt hij het terug.
 
Terug
Bovenaan