Deez? vraagje!

A

Anoniem

Guest
in het fototopic zie ik een foto van je ingebakerde ventje

ik heb geloof ik precies dezelfde bakedoek maar geen idee hoe het werkt!
het zijn 3 losse stukken bij mij en heel veel klittenband..

ik dacht dat ik uitgevonden had hoe het werkt maar volgens mij is dat niet de goeie manier...

wat doe jij met dat losse kleine stuk? in welke volgorde  heb je ze in elkaar zitten?

ik hoop dat je  me kunt helpen want de doek vna het cb moet dinsdag terug

Liefs Pascale  

Grote doek wegleggen, dan zie je in het midden ongeveer ook een klein stuk klittenband, daar wordt het kleinere pakketje opgeplakt zeg maar (bovenin).
Dat kleine pakket is net als een boek, je vouwt hem open en de ene extra bladzijde als eerste over het lijfje onder de okseltjes. en legt hem vast onder het lijfje (zie www.pacco.nl 0 tot 6 maanden.
Daarna rechterarmpje vastleggen de doek goed strak vastplakken op het klittenband.
Daarna ook zo met linkerarm.
Daarna de grote doek, eerst rechts dan links, goed strak en daarna het koordje onderaan een knoop in leggen.
1 hand onder de voetjes doek vastmaken.
Moeilijk uitleggen, hoop dat het een beetje duidelijk is....
Groetjes

hoi thnxx voor de uitleg... de doek die jij hebt is hetzelfde als die ik van het cb heb geleend en dus niet die ik bedoel...

die heeft zo'n kleine doek... maar geen extra bladzij om het zo maar te zeggen.. en dan 2 grote doeken :S echt een raar ding.. maar hij is dezelfde kleur als jij heb dus ik dacht hee die heb dezelfde.. jammerrr

Terug
Bovenaan