definitief klaar!

Ik heb 4kindjes en ben alleenstaand, daarom heb ik maar besloten om zelf maar een definitief besluit te nemen.
Ik heb 21febr. Mijn 1e gesprek voor sterelisatie.
Ik ben 1x door de pil heen zwanger geraakt, dus dat is voor mij geen optie. Ik wil zelf persoonlijk geen spiraaltje. Ik wil nadat ik gestereliseerd ben nog wel iets tegen de menstruatie doen. Ik bedoel, die heeft toch dan geen functie meer! Zijn er hier nog meer dames/meiden die definitief geen kinderen meer willen?

Kus marleen

Hey Marleen,

Lijkt me best een moeilijk besluit om het zo definitief te maken. Kan me er zelf nog niks bij voorstellen omdat Lars mijn eerste kindje is dus de beslissing om geen kinderen meer te willen zal voorlopig nog niet genomen worden.
Heel veel succes de 21e en ik hoop dat als het eenmaal zover is dat je er geen last van zal hebben.

Liefs Kim

Hey Marleen,

Lijkt mij ook een onwijs moeilijke beslissing, maar ik snap wel dat je die maakt.
Maar wordt dat wel vergoed?
Of moet je zelf voor de kosten opdraaien?

Ik kan zelf die beslissing nog niet maken...
Ik ben al 36... heb nu 3 gezonde kinderen waar ik zo dankbaar voor ben!
Ik begin aan een nieuwe baan en ben bezig met mijn opleiding. Genoeg zou je zo denken.
Maar definitief zeggen KLAAR, dat kan ik echt nog niet....
Ik vind het namelijk zo gigageweldig, kinderen, zwanger zijn, de babytijd. Zo heerlijk verliefd op je kleintje... Ook nog als ze groter zijn, maar dan komen ook de opvoedingstaken kijken...de eerste maanden zijn zo speciaal!
Maar het houdt ook een keer op...

Succes de 21e!

Liefs Brigitte

Wauw dat is een heftige beslissing zeg! Ik denk dat wij het wel bij 2 kindjes zullen houden maar zou echt nog niet zo een beslissing kunnen maken. Want wie weet denk ik er over een poosje wel anders over.

Suc6 de 21e!

Ik laat een ringetje of klemmetje zetten. Ik sta er alleen voor, daardoor is het denk ik een makkelijker besluit. Ik ben ook dol op kinderen! En ik ben blij dat ik ze gezond heb:) maar nog meer kids met risico om er alleen voor te zorgen wil ik niet. Vind ik ook niet eerlijk voor de kinderen. Financieel wordt het ook duurder en ik wil ze wel een goede jeugd en toekomst geven.

Kuss.

Hoi Marleen.

Idd een heftige beslissing!
Kan het wel weer ongedaan gemaakt worden mocht je het willen?

Ik heb nu twee kids en ik denk niet dat er ooit nog een derde bij komt.
Vooral mijn man wil het niet.
Lichamelijk zou het voor mij ook niet echt haalbaar zijn.
Zeg nooit nooit, maar hoe het er nu uit ziet zijn we compleet!

Veel succes de 21ste.

Liefs Danielle

Hey danielle,

Ja met ringetje/klemmetje kun je het weer ongedaan maken. Andere opties kun je niet ongedaan maken. Daarom kies ik voor ringetje klemmetje.
Ik ben nog jong en ik zeg idd nooit nooit. Maar voor de komende 6tot8jaar zie ik geen 5e kindje. En heb alleen optie sterelisatie naast de pil. Omdat ik door de pil heen zwanger ben geraakt(3fase pil tryginon) is dat geen optie. Ik ben voor nu ook compleet! Kom ik ooit de ware tegen en zit et er financieel ook in dan wil ik het miss nog wel terug draaien voor een liefdesbabytje erbij... Maar die kans is erg klein. Ik heb al 3kids bij 1 man en 1kindje van een andere man. Ik wil het voor deze 4dus ook niet nog moeilijker maken dan et al is...

Kus

Terug
Bovenaan