Definitief

A

Anoniem

Guest
Nooit meer een poging wagen.
Nooit meer hopen.
Nooit meer plassen op een staafje.
Nooit meer die eerste beweging.
Nooit meer het getrappel in mijn buik.
Nooit meer me afvragen, jochie of meidje.
Nooit meer die spanning.
Nooit meer pijnlijke weeën

Nu even pijn in mijn buik
Maar na 7 zwangerschappen en 4 kiddies.
Is het nu toch echt defintief over en uit.

Miep

hij is leuk!!!!

ook ik sluit me daarbij aan
nooooit meer!
klinkt best gek he

maar goed na 4 zwangerschappen en 2 kiddies,
ben ik dr klaar mee

groetjes riana

Weet je wat gek is, weten dat het nu ook echt nooit meer kan.

Miep

vreemd hoor, na zoveel maanden, jaren zeg maar zwangerschap dat het nu niet meer gebeurt.
Ik weet voor mijzelf ook dat het goed is nu, maar het zou nog kunnen... Had het er toevallig vanavond over. Ik zat wat oncharmant, waardoor mijn buik erg dik leek en vroeg Naomi of ze nog een broertje of zusje wilde, mijn vriend keek nog al geschrokken, nee toch? En wat als ik wel zwanger zou worden? Nou, weghaln dus nooit!!!!! Maar we gaan er echt nie meer voor.
Succes met je herstel

Hoi Mama van J.

Dat had ik nou ook. Iedere keer dacht ik, het kan nog wel, wil ik het nog... Verstandelijk wist ik gewoon dat het nu goed was en klaar, maar ja zo lang het kan, kan het dus nog. Ik moet zeggen dat ik wat dat betreft nu echt een rust voel. Ik hoef er niet meer over na te denken.

Ach en die twee gaatjes in mijn buik, dat herstelt wel weer, en de gynaecoloog heeft keurig netjes gebruik gemaakt van bestaande littekens. Dus geen extra beschadigingen erbij zeg maar.

Miep

heel mooi omschreven!
Al sta je er zelf helemaal achter, je sluit toch een heel bijzondere periode af lijkt me.
Hopelijk is de pijn snel over.
Geniet van je 4 kids!!
Groetjes mira

Dag Miep, dat lijkt me inderdaad gek. Mag ik vragen waarom jij je hebt laten behandelen ipv je man? Wat was jullie overweging daarbij?
Ben erg benieuwd, omdat het best ongebruikelijk is toch?
Marieke

hoezo ongebruikelijk? Dat is maar net hoe je er tegen aan kijkt en dat is wat mensen elkaar graag aanpraten.. Allereerst mag ik geen pil slikken. Is het voor mij beter om nooit meer zwanger te zijn en te bevallen, en ik wilde niet meer wachten. Mijn man daarentegen was er voor zichzelf nog niet klaar voor, vond het ook niet echt nodig dat ik het liet doen, het was dus mijn beslissing.

Ik had voor mezlef zoiets van, zolang het kan zal ik altijd denken, misschien toch nog. Nu is dat klaar en hoef ik er niet meer over na te denken.

Miep

Terug
Bovenaan