Definitief....

Hey meiden,

Vandaag was het dan zover.........ik ben gesteriliseerd dmv de essure methode.
Nou het was gewoon een fluitje van een cent binnen 10 min stond ik weer naast de behandeltafel.
Eventjes had ze me goed te pakken moet ik zeggen en deed het ff wel goed zeer maar verder dames niet nog twijfelen...............
Nu geen centje last nu...
Over 3 maanden nog een nacontrole tot die tijd nog wel de pil slikken daarna ben ik verlost van dat ding!

liefs louise

@mj ik ben juist blij dat ik dat ding in de kliko kan gooien heb er veel last van.
Dus voor mij is het geen ramp.......heb nu natuurlijk wel elke maand mijn menstruatie dat is dan wel minder maar goed dat nemen we op de koop toe.....

fijn voor je dat het zo goed is gegaan.
ik ben ook nog aan het overwegen
liefst zou ik vandaag de afspraak maken
maar de verzekring daar zit het aan vast
moet eind van het jaar eerst maar eens zien
te veranderen van verzekering
die het wel vergoed.

@juditje--> daar moet je idd wel goed naar kijken ja.....heel belangrijk anders is het een heel duur grapje.
Wij hebben bij cz zo'n gezinnen pakket en die vergoeden het wel.

louise wat fijn dat het goed is gegaan, heb gisteren nog aan je gdacht. hink hier nog steeds op twee benen. ben nog steeds niet ongesteld en ze doen het hier pas als je ongesteld bent dus zolang ik het niet wordt kan iknog elke dag twijfelen ;-) wordt gek van mezelf. je hebt in ieder geval iets om naar uit te kijken ene pilloze leven jeeeeh

Terug
Bovenaan