definitieve data's waarop je wel of niet kunt.

HALLO MEIDEN,

JULLIE HADDEN HET OVER OM EEN KEER DOOR DE WEEK AF TE SPREKEN IK HEB ALLEEN DOOR DE WEEK BIJNA GEEN AUTO TE BESCHIKKING TENZIJ IK HET VROEG GENOEG WEET, WANT DAN KAN IK MIJN MOEDER VRAGEN OF IK HAAR AUTO MAG LENEN.

MAAR EVENTUEEL DOOR DE WEEK KAN IK BIJNA ZEKER OP DE DINSDAG WANT DAT IS MIJN VRIJE DAG (  het komt wel eens voor dat ze me toch vragen ivm ziekte)
VERDER KAN IK ZEKER NIET OP 23 FEBRUARI EN 3  & 4 MAART KAN IK OOK NIET WANT DAN MOET IK WERKEN.
DUS DAN ZOU HET AL HET ALS HET IN HET  WEEKEND WORDT GEHOUDEN HET 2 DE WEEKEND VAN MAART MOETEN WORDEN.
DAT IS DAN 10 & 11 MAART.

VERDER MOETEN JULLIE MAAR EVEN KIJKEN EN PROBEER ME WEL AAN TE SLUITEN BIJ DE REST.
ER ZIJN NOG WEL ANDERE DAGEN DIE IK WEL KAN MAAR DAT HANGT ERVAN AF WANNEER DE MEETING PLAATSVIND.

HOPELIJK WEET JE HET ZO VAN MIJ EVEN.
GROETJES BRENDA EN JESSE
 
Ik kan in maart tot nu toe alle weekenden wel ik heb nog niks op de kalender staan, maar zolang er nog geen datum is kan er natuurlijk wel verandering in komen.
Ook de maandagen heb ik niks op de kalender staan.
Maar als er nou bijvoorbeeld op woesdag of donderdag een datum geprikt wordt dan zou ik misschien wel kunnen regelen dat ik een keertje niet oppas.
Dus ik hoor nog wel wat voor datum het wordt.

Liefs Saskia
 
Ik kan in maart in principe nog elk weekend. Wel gaan we nu weer aan de slag met de tuin en dan heeft dat voorrang. Maar ik kijk wel op het moment wanneer jullie iets inplannen of ik kan en dan laat ik dat wel weten.

Doordeweeks lukt helaas niet.

Groetjes,
Rosanne
 
Hoi,

In principe maakt het ons niet uit welk weekend in februari of maart. Als het maar niet aan het eind van maart is, ivm bevallingsgevaar, zeg maar.
We willen ergens in maart ook nog een weekendje weg, maar zijn er nog niet uit of we dat dan ook doen. Misschien is het voor mij nl prettiger om te gaan als de kleine er is, dan ben ik weer wat mobieler.
Voor ons geldt ook dat we liever niet door de weeks af willen spreken. Ten eerste wil ik nu niet meer alleen zo'n eind rijden en ten tweede wil Marco zoveel mogelijk vrije dagen houden voor na de bevalling en voor de tuinklus van de zomer.

Gr. Diane.
 
Terug
Bovenaan