Definitieve uitslag operatie bij de gyn.

Hoi meiden,

Vandaag had ik nacontrole na de operatie en werd meteen het plan van aanpak besproken.
Ze hebben 1 eileider vrij kunnen maken (de andere kan niet) en het plekje endometriose is nihil en volgens de gyn. niet van invloed. Mijn baarmoeder zag er goed uit zei hij.
Ik ben alleen geweest omdat mijn man nog in het ziekenhuis (toevallig hetzelfde) ligt met een hernia. Ik ben na het gesprek meteen naar hem toe gelopen.
Omdat ze bij mij 1 eileider vrij hebben kunnen maken zou ik in principe zwanger kunnen worden op de natuurlijke manier. Maaaaaaaar omdat het zaad van mijn man niet goed is kan dit niet en gaan we voor IUI! We komen ook meteen op de wachtlijst voor IVF voor als IUI niet lukt. Op zich zijn we dus wel blij met het idee dat het bij mij nu goed kan want dat vergroot je kansen toch?
Bij mij zijn trouwens niet heel veel IUI sucessen bekend. Ik lees vaak dat het niet lukt en men toch naar IVF gaat. Succesverhalen zijn nu dus zeeeeeeer welkom!!

Mijn man komt zoals het er nu uitziet morgen thuis. Hij heeft nog steeds een flinke hernia maar hij komt in ieder geval thuis. Hij krijgt een speciaal bed in de woonkamer en moet daar een maand plat. De artsen hopen zo een operatie te voorkomen.

Liefs Inge

Hoi Inge!
Nou meid fijn dat ik weer wat van je gelezen heb. Enne morgen hopelijk lekker je mannetje weer thuis, dat is toch ook lekker postitief nieuws.
Ik heb zelf geen ervaring met iui, maar wil wel aan de gyn gaan vragen of dat bij mij ook mogelijk is. Niet geschoten is altijd mis zeggen ze wel eens. Maar je moet niet van andere verhalen uitgaan en het gewoon op je af laten komen. Bij MoMo was het volgens mij ook de eerste keer raak.
Nou suc6 en hoor je snel weer
Veel liefs Ang...

hoi inge,
geen echte verassingen nog he? als ik t zo lees. ik denk ook dat je met een aantal iui/ivf behandelingen echt wel veel kans hebt!
`en wat fijn dat je man weer thuis komt! kan me voorstellen dat jullie dat heel goed kunnen gebruiken allebei. wel heftig dat ie moet blijven liggen...er komt natuurlijk veel op jou neer. nou, in ieder geval geen tijd om te piekeren? groetjes, lis

Lieve Inge,

Supergoeie uitslagen meid! Komt allemaal goed hoor. Voor je het weet heb je je kleintje in je armen.
Wens je veel plezier morgen als manlieb zuruck nach hause komt!!
Heerlijk voor jullie, super.

Tot do.dag.
liefs van Suus

Hoi Inge,

Wat fijn dat je mannetje thuis komt! Ik hoop dat hij inderdaad geen operatie nodig heeft, is de pijn nog draaglijk voor hem?

Wat goed dat er nu meer hoop is in jullie situatie! Is je operatie in idergeval niet voor niets geweest. Bij MoMo was het de eerste keer IUI raak, zij zit nu bij de maart 255 mama's. Dus ik hoop dat het bij jou ook zo gaat.

Veel succes met het nieuwe plan!!

Veel liefs Claudy

Hoi Inge,

Toch goed nieuws dus. Toch fijn dat je in ieder geval 1 goede eileider hebt he, je hebt er natuurlijk ook maar 1 nodig!!
Ja, bij MoMo was het de eerste keer direct raak.

Mijn vriendin heeft ook iui gehad, 1e keer raak maar helaas mk, 3e iui weer raak en nu een gezonde dochter.
Vriendin van haar ook 1e iui raak en mk en ook 3e iui raak en nu ongeveer 5 maanden zwanger.

Hoop dat je dit een beetje opbeurt.

Succes ermee!
Liefs,
Joan

hoi inge,

een vrouw op het forum zwanger worden weet sinds 1 weekje dat ze zwanger is. dit was haar eerste iui!!

ze is helemaal door het dolle!!
mocht je haar wat willen vragen kun je haar vast vinden op het zwanger zijn forum of het maart forum. ze heet Momo

xx kimpansee

Terug
Bovenaan