Definitieve uitslag vruchtwaterpunctie

We hebben vandaag nog een gesprek in het ziekenhuis gehad. De voorlopige uitslag is vandaag bevestigd. Het blijkt om een chromosoom 9 afwijking te gaan. Volgens de arts is dit inderdaad zeldzaam en de herhalingskans is daarom ook klein.

Vanavond ben ik naar het ziekenhuis en heb ik een pilletje gehad (dat de activiteiten van het gele lichaampje stil zet, als het ware de instandhouding van de zwangerschap wordt afgebroken). Donderdagochtend om 07.30 moeten we naar het ziekenhuis om ingeleid te worden.

Ons kleintje is een meisje............ Ons meisje dat we niet zullen zien opgroeien.

Liefs
talke

hoi
ik kan me goed indenken hoe je je voelt.
wij hebben afgelopen december onze zwangerschap
afgebroken i.v.m het Dandy-walker-syndroom.
Ik wens je heel  veel sterkte en hoop dat de
bevalling snel achter de rug is.
en natuurlijk heel veel sterkte bij het
verwerken van dit grote verlies.

Lieve Talke....

Ook een klein meisje dus ....
Ik had nog geen mail meer van je gezien, vandaar dat ik dacht ik kijk hier even.
Meid wat gaan jullie een moeilijke tijd in....je weet wat ik gezegt hebt....laat alles over je heenkomen....

Heel erg veel sterkte gewenst natuurlijk, en ik zal aan jullie denken....en ik zal Ninthe* vragen of ze jullie kleine meisje opvangt en meeneemt naar de andere engeltjes.

Heel veel liefs een dikke knuffel Randy en van Ninthe* een dikke vlinderkus

Lieve Talke,
Wat een onmogelijke tijd voor jullie. Ik wil je voor donderdag heel veel sterkte en kracht toewensen en "geniet" toch, ondanks alle ellende, van jullie mooie kindje dat je misschien heel eventjes kunt vasthouden en vertellen hoeveel je ervan houdt. Liefs, ik denk aan jullie, Sigrid

Terug
Bovenaan