Nou, ik wilde juist een topicje plaatsen dat ik ZWANGER BEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gisteren was mijn NOD uitgaande van een cyclus van 28 dagen die ik voor mijn zwangerschap had (na mijn bevalling nog niet gehad, de vorige duurde 35 dagen). Ik had al zo'n voorgevoel: mijn buik voelde opgeblazen, ik leek opeens mijn borsten weer terug te hebben, was erg moe en had af en toe zo'n half misselijk gevoel. Aan de andere kant dacht ik dat ik dat misschien allemaal voelde omdat ik graag zwanger wilde zijn. Maar ik had de tests nog liggen en dacht gisteren avond: "vooruit dan maar". En toen verscheen er dus (gek genoeg toch nog geheel onverwacht) een heeeeel licht streepje. Dat vertrouwde ik niet dus (lang leve de duoverpakking) nog een keer getest en weer een heeeeel licht streepje. En een heel licht streepje, zeker 2x leek mij ook zwanger! Maar de twijfelaar in mij wilde het echt zeker weten. Manlief heeft dus vanmiddag een digitale test gekocht en die heb ik net gedaan. En daar verscheen een luid en duidelijk ZWANGER in beeld. Dus als alles goed gaat...krijgt Esther er rond 19 februari een broertje of zusje bij!
Succes met klussen, temperaturen en zenuwachtig zijn. Ik ben benieuwd hoe het bij jullie verder gaat!
Liefs,
Eveline