degenen die ook weer zwanger willen worden....

Ik vroeg me af hoe het ermee staat?
Is jullie cyclus al regelmatig en wanneer is jullie NOD?
Ik ben al 3 keer redelijk regelmatig (volgens mij, heb de data niet opgeschreven) ongesteld geweest. Als het goed is is mijn NOD rond 2 juli......
En ik wil ook graag weten met hoeveel we nu zijn!
Ben benieuwd!

groetjes,
Daphne

hoi daphne
ik ben 6 april met de pil gestopt en na die "pilongi" duurde het 8 weken voordat ik weer ongesteld werd.30 mei was dus de eerste dag van mn menstruatie en uitgaande van een cyclus van 29 dagen,die ik gemiddeld voor mn vorige zwangerschap had,is mn nod dus 28 juni.maar of dat ook zo is.....ik ben gaan temperaturen om mn eisprong te ontdekken,zodat ik beter weet wanneer ongeveer mn nod zou moeten zijn,maar tot nu toe is t me niet echt duidelijk.maar het  duurt in ieder geval nog 2 weken voordat ik me af ga vragen wanneer ik nou moet testen.zitten we wel bij elkaar in de buurt!!!ben benieuwd naar de rest.
groetjes kari

Nou, ik wilde juist een topicje plaatsen dat ik ZWANGER BEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gisteren was mijn NOD uitgaande van een cyclus van 28 dagen die ik voor mijn zwangerschap had (na mijn bevalling nog niet gehad, de vorige duurde 35 dagen). Ik had al zo'n voorgevoel: mijn buik voelde opgeblazen, ik leek opeens mijn borsten weer terug te hebben, was erg moe en had af en toe zo'n half misselijk gevoel. Aan de andere kant dacht ik dat ik dat misschien allemaal voelde omdat ik graag zwanger wilde zijn. Maar ik had de tests nog liggen en dacht gisteren avond: "vooruit dan maar". En toen verscheen er dus (gek genoeg toch nog geheel onverwacht) een heeeeel licht streepje. Dat vertrouwde ik niet dus (lang leve de duoverpakking) nog een keer getest en weer een heeeeel licht streepje. En een heel licht streepje, zeker 2x leek mij ook zwanger! Maar de twijfelaar in mij wilde het echt zeker weten. Manlief heeft dus vanmiddag een digitale test gekocht en die heb ik net gedaan. En daar verscheen een luid en duidelijk ZWANGER in beeld. Dus als alles goed gaat...krijgt Esther er rond 19 februari een broertje of zusje bij!

Succes met klussen, temperaturen en zenuwachtig zijn. Ik ben benieuwd hoe het bij jullie verder gaat!

Liefs,

Eveline

Wow Eveline wat leuk! Gefeliciteerd!!!!! Ik wil ook!!!!!! Hartstikke leuk voor je zeg! Je voorgevoel klopte dus, ik had dat ook toen ik zwanger was, je denkt, het kan niet waar zijn maar je verwacht het ergens toch wel en toch ben je dan "verbaasd" als de test positief is.

Groetjes,
Daphne

Hoi,
volgens mij waren we met zijn vieren bezig voor een tweede. Maar ja... nu nog maar met 3. Ik hoop dat het ons net zo snel lukt als Eveline.
Ik ben nu 2x om de 4 weken ongesteld geweest. Afgelopen zondag was de laatste dag van mijn tweede x ongi. Dus over 4 weken zeg maar zou dan mijn NOD zijn toch?
Ik weet niet meer hoe dat ook alweer allemaal zit. Vorig jaar wist ik dit soort dingen precies, zat er toen helemaal in... maar nu.... en dat vind ik ook wel ok. Het speelt af en toe wel door mijn hoofd, maar verder ben ik nog lekker met Quinn bezig.
Groetjes Veerle

hoi veerle,
ik was het ook helemaal kwijt, gek he? maar heb het weer even opgezocht. twee weken voor je ongesteld wordt is je eisprong, het beste kun je dus klussen de dagen daarvoor. je NOD is als je normaal ongesteld zou worden.
nou succes! ik hoop dat het ons weer gaat lukken!
groetjes,
daphne

Hoi,
doordat ik de vorige keer zo onregelmatig en met lange tussenpozen ongi was, hebben we aangehouden dat we om de dag ongeveer het beste het konden doen. Dit stond ook in een artikel op www.zwangerschapspagina.nl en dan bij "we vrijen al jaren verkeerd". Als je een regelmatige cyclus hebt dan klopt dat van die eisprong van 2 weken van tevoren, maar heb je dat niet dan kan het dus op veel andere momenten.  Met die manier van om de twee dagen  maak je dan dus de meeste kans.  
Groetjes Veerle  

Hoi hoi,

Wij zijn ook al begonnen,nou ja wat heet, ben nog steeds niet ongi geworden en ons meisje is vandaag precies 15wk oud!!! Maar heb klachten die horen bij zwangerschap maar ja heb 2 wk geleden getest die was negatief, nu wil ik wachten proberen althans tot eind juni!!! Sinds deze week ook weer veel plassen snachts en onrustig slapen, ja zou ik nu wel of niet zwanger zijn of wil ik het te graag???
PPffffffff.... moeilijk allemaal maar ja moet nog ff afwachten, ben wel erg ongeduldig!!!!
Nou jullie ook allemaal succes!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan